طاهرخانی خبر داد؛

تکمیل مترو تهران پرند تا نیمه اول سال آینده

یک مقام مسئول گفت: پیش بینی می‌شود با همکاری مترو تهران و سایر دستگاه‌ها مترو تهران-پرند تا نیمه اول سال آینده راه اندازی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جمع خبرنگاران گفت: سیاست ایجاد شهر جدید پرند جلوگیری از حاشیه نشینی و پذیرش جمعیت تهران بود. رشد جمعیت پذیری شهر پرند در مقایسه با سایر شهرهای جدید دیگر در صدر جدول قرار دارد به همین دلیل تامین زیر ساخت ها و خدمات روبنایی در این شهر در اولویت برنامه های شرکت عمران قرار دارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به وضعیت استقرار این شهر و همچنین وضعیت ژئو استراتژیک پرند با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی وزارت صمت شهرک سازی در حوزه صنعت را انجام خواهیم داد تا بتوانیم گامی مهم در حوزه اشتغال این شهر برداریم.  ایجاد پارک های فناوری با همکاری سازمان فناوری و توسعه در دستور کار قرار داده ایم.

او گفت: در حال برنامه ریزی برای انتقال نمایشگاه صنعت ساختمان به شهر پرند هستیم.  با ایجاد نمایشگاه های دائمی و فراهم کردن دسترسی باعث پیشرفت پرند خواهیم شد.

او افزود: در بحث توسعه حمل ونقل ریلی اقداماتی صورت گرفته و از طریق ریل باس خدمات ارائه می شود به طوری که ۲۶ رام قطار از پرند به تهران حرکت می کند و خدمات ارائه می‌دهند. با هماهنگی راه آهن مشارکت آن ها در حال ۲ خطه شدن مسیر تهران پرند هستیم.

طاهرخانی در پایان گفت: راه اندازی مترو تهران-پرند از مطالبه عمومی مردم این شهر است، مجری اصلی اين پروژه مترو تهران است،البته ما نیز با برگزاری جلسات مشترکی میان مترو تهران و وزارت راه و شهرسازی آمادگی خود را اعلام کرده ایم. پیش بینی می شود با همکاری مترو تهران و سایر دستگاه ها مترو تهران-پرند تا نیمه اول سال آینده راه اندازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
بازهم قول ووعدههای دروغین. خجالت نمیکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
بسیار برای ساکنین پرند رفت و آمد مشکل است به تهران و هزینه بر خواهشن هر چه سریعتر مترو را راه اندازی کنید تا گوشه ای از مشکل ساکنین بر طرف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
امیدوارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
شاید عمر ما جواب نده ولی این چه مسئولیه که امید داره وعدش تحقق پیدا کنه، واقعا ، چی می خورند به ما هم بگید والا بد نیست یه کم هم اجرا کنید ثواب داره
Iran (Islamic Republic of)
ایدا
۱۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
زمان ریاست جمهوری روحانی که اصلا یک سانت هم تکون نخورد. انشاالله تا همون نیم سال اینده درستش کنن. ما که دیگه به ستوه آمدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
ورودی پرند دارند شهربازی میسازن من نمیدونم متروواجبه یاشهربازی..اولویت هاروکی مشخص میکنه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۲۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
چقدر دروغ اگر مردی و حرف میزنی تعهد بده که تا سال آینده راهش میندازید
Iran (Islamic Republic of)
خان
۲۱:۴۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
تورا خدا دست بردارید از این وعده های توخالی هزاران بار این وعده الکی ر دادید بس کنید بزار مردم بحال خودشون باشند.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد بیچاره
۰۹:۱۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
ببینیم و تعریف کنیم ! الان چند ساله که نیمه نیمه اضافه میشه ولی هیچ خبری نیست اون مسئولی که مسئول این پروژه هست یک هفته صبح بیاد تهران سر کارش و شب بر گرده بخدا از زندگی سیرمیشه! یکی از کار های ثواب و خدا پسندانه اتمام این پروژه است که مردم پرند بتونن راحت به کار و زندگی خود برسن و وقت بیشتری در کنار خانواده و تعلیم و تعلم خانواده باشن ...
به امید روزی که روزی هزاران با رحمت بر پدر و مادر مجری این طرح فرستاده شود ......بیلری خدا
Iran (Islamic Republic of)
ساکن پرند
۰۸:۰۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
از زمان اولین کلنگ تا الان شاید ۱۵ بار این خبر از این آقای مسئول با تاریخ های متفاوت تکرار شده
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۰۷:۴۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
بزک نمیر بهار میاد مترو تا پرند میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
10ساله قرار برا ورامین مترو بزنن هنوز نزدن هم چیزش هم امادس هم ریل داره هم قطلار فقط ایستگاه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
پرند کماکان محروم هست و گرانفروشی وجود دارد امنیتعمومی و امنیت اجتماعی آن هم پایین هست و شهر زیرساختهای لازم توسعه و رشد فرهنگی دینی اجتماعی اخلاقی ووشهروندی را ندارد شهر متاسفانه از نظر امکانات شهری بسیار ضعف و نارسایی و نقصان دارد.نانواها نانوا کیفیت ندارند بهداشت محیط رعایت نمی شود.مساجد و مدارس در شهر کم هست پلیس و ناجا حضور پررنگ و با کیفیت ندارند. حمل و نقل عمومی درون شهری مثل خط واحد وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
ده سال همین حرفها رو می نند. دریغ از مترو ک رو گذره. دریع از یک فضای سبز و بلوار مناسب. کو شهر توریستی و شهر اقتصادی؟! هزاران آپارتمان خالی و بلا استفاده و مردم رو آورده کردید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید به همه دستاندر کارهای محترم.
با توجه به اینکه هزاران بار این داستان تکرار شده و دوباره موکول به سال بعد شده لذا از همگی کمال تشکر را دارم.شاید این پروژه و دیگر پروژه ها تا انقلاب حضرت مهدی عج ادامه داشته باشد.
به امید فرج امام زمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
برای شهریار هم مترو بزنید تا اهالی آنجا دیگر مجبور به پیاده شدن در متروی آزادی نباشند
آخرین اخبار