پرستاران نمونه قم تجلیل شدند

در آستانه میلاد حضرت زینب کبری(س)در مراسمی از پرستاران نمونه قم تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در مراسمی با حضور استاندار قم  که در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار برگزار شد از ۸۶ پرستار نمونه شاغل در مراکز درمانی استان تجلیل شد.

استاندار قم  در این مراسم خدمت به مردم در ایام سخت کرونا را خدمتی بزرگ و شایسته از سوی پرستاران و کادر درمان دانست و گفت: خدمت پرستاران در معالجه و درمان بیماران همواره ماندگار و در التیام آلام روحی و جسمی بیماران اثرگذار است.

 شاهچراغی با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات کاردرمان افزود: در سفر آتی هیئت دولت به استان علاوه بر پیگیری این مطالبات به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی هم توجه جدی خواهد شد.

 قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این مراسم با بیان این که با آغاز شیوع ویروس کرونا از سال ۹۸ مجموعه بهداشت و درمان استان با همه ظرفیت‌ها به ویژه در نیروی انسانی وارد عرصه مقابله با  ویروس کرونا و درمان بیماران شد، افزود: در شرایطی که در این ایام با کمبود کادر درمان مواجه بودیم، پرستاران با حضور مستمر در شیفت‌های طولانی و با روحیه بسیجی در صحنه حاضر شدند و خدمت ماندگار دیگری را ثبت کردند.

امروز همچنین  از تلاش و ایثار پرستاران، "سفیران سلامت و مهربانی" در بیمارستان نکویی تجلیل شد.

در این مراسم جمعی از خادمان امامزاده موسی مبرقع (ع) و داوطلبان هلال احمر با اهدای شاخه گل از زحمات و تلاش پرستاران بیمارستان نکویی قدردانی کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار