شکارچیان متخلف در دام محیط بانان الموت

دو شکارچی متخلف به دام محیط بانان الموت شرقی و غربی افتادند.

ه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،مصطفی قندی مسئول محیط بانی الموت شرقی گفت: بنا بر اطلاعات رسیده از همیاران محیط زیست ماموران این واحد به سمت منطقه اعزام و پس از چندین ساعت پیاده روی وکنترل مسیر در تاریکی هوا و پس از تعقیب و گریز شکارچی متخلف حرفه‌ای را دستگیرکردند.

قندی افزود: نیرو‌های محیط زیست با شناختی که از این شکارچی متخلف داشتند با هماهنگی مقام قضایی گوشی تلفن همراه وی را مورد بازبینی قرار دادند و تصویری از شکار غیرمجاز یک کل وحشی توسط این متخلف را بدست آوردند.

وی گفت: متهم به استناد تصویر شکار کل وحشی بدست آمده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزین هم گفت: درپی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر شکار غیرمجاز در ارتفاعات منطقه الموت غربی، با جستجوی میدانی تیم‌های یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین و همکاری نیروی انتظامی مشخص شد که یکی از شکارچیان سابقه‌دار با ورود به منطقه حفاظت شده اقدام به شکار غیرمجاز یک راس بز وحشی و انتقال آن به منزل مسکونی کرده است.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی منزل شکارچی متخلف با هماهنگی مراجع قضایی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت و کفش، لباس‌های آغشته به خون تازه ظروف، حاوی خون، ۹ کیلوگرم گوشت بز وحشی، یک کوله پشتی آغشته به خون، تعداد زیادی کیسه نایلونی بزرگ مخصوص حمل گوشت و یک عدد کارد شکاری جهت قصابی و ذبح حیوان از متخلفین کشف و ضبط و شد.

زارعی گفت: با توجه به اینکه نامبرده قبلا سابقه تخلف شکار غیر مجاز در مناطق استان را دارا است با تنظیم صورتجلسه و تکمیل پرونده به مراجع قضایی جهت صدور حکم متناسب با جرم ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
چارتا قوچ و میشم مونده اینم اینا میخوان بفروشن