شکارچی حیوانات وحشی در دام محیط بانان استان قزوین

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان قزوین گفت: یک شکارچی غیرمجاز که حیوانات وحشی را در قزوین و استان‌های اطراف شکار می‌کرد، به دام محیط بانان استان افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهدی طاهری فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان گفت: ماموران یگان حفاظت استان قزوین و محیط بانان الموت غربی پس از انجام یک ماموریت چند ساعته و پیگیری گزارش تخلف در زیستگاه‌های حیات وحش منطقه الموت غربی موفق به دستگیری شکارچی غیر مجاز شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان افزود: این شکارچی غیر مجاز با سلاح شکاری گلوله زنی و ادوات شکار و صید قصد شکار داشت.

طاهری اضافه کرد: از این شکارچی متخلف یک قبضه سلاح شکاری گلوله زن، لاشه یک کل وحشی و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: فعالیت این شکارچی غیرمجاز به قزوین محدود نبود و با همکاری سایر شکارچیان غیرمجاز در استان‌های همسایه نیز به شکار حیوانات وحشی و اقدامات مجرمانه می‌پرداخت.

وی اظهار داشت:فرد متخلف علاوه بر این شکار با همدستی تعدادی از متخلفان حرفه‌ای شکار و صید در مناطق مختلف استان و استان‌های همجوار مبادرت به شکار حیوانات وحشی شامل آهو، قوچ و میش، کل و بز کرده بود که با جمع آوری ادله و مستندات لازم ضمن تشکیل پرونده، متهمین در سایر استان‌ها دستگیر و جهت برخورد قانونی متناسب با جرم به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.