ورود سامانه بارشی به شمال استان همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: یک سامانه بارشی از امشب (چهارشنبه) وارد استان همدان می‌شود و با بارش باران و برف در نقاط کوهستانی شمال استان فعالیت می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، باقری شکیب،کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد، بارش باران و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: این سامانه موجب افزایش سرعت وزش باد می‌شود و در ساعت‌های بعد از ظهر روز پنجشنبه شاهد تندباد در برخی از نقاط استان هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان عنوان کرد: برای امروز و فردا دمای هوای بیشتر نقاط استان به صورت میانگین، بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و دوباره از شنبه کاهش می‌یابد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌های این سامانه در شمال استان است، افزود: فعالیت این سامانه در مناطقی از کبودراهنگ بیشتر است و پیش بینی می‌شود در نقاط شمالی حدود ۱۰ میلی متر بارش داشته باشد.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته همدان با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: هوا شناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.