صفایی بوشهری:

گردشگری دریایی با حفظ اصالت بومی در دیلم توسعه یابد

امام جمعه بوشهر گفت: باید گردشگری دریایی با حفظ اصالت بومی در دیلم توسعه یابد، زیرا می‌تواند در اقتصاد شهرستان تاثیرگذار باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در نشست با حجت الاسلام اسدی امام جمعه و ناصر کشاورزی فرماندار شهرستان دیلم، توسعه استان را نامتوازن خواند و بیان کرد: کوشش کنید با برنامه آمایشی، جذب منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی، دیلم را به جایگاه درخور برسانید.

او شهرستان دیلم را دارالمؤمنین استان خواند و ادامه داد: لازم است مسئولان این شهرستان در زمینه وضع معیشت مردم، تجارت دریایی، وضعیت آب، اشتغال جوانان، ورزش، وضعیت فرهنگی، حوزه‌های زیرساختی و توسعه کشاورزی اقدام‌های لازم را برای حل مشکلات موجود انجام دهند تا شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه باید دیلم به عنوان یک شهر الگو معرفی شود، عنوان کرد: اتحاد مسئولان در پیشرفت هر منطقه نقش حیاتی دارد و مایه تحول خواهد بود.

صفایی بوشهری از مسئولان شهرستان دیلم خواست در حوزه‌های مختلف گره‌گشای کار مردم باشند و با نگاه رهبر انقلاب به مردم خدمت کنند.

او به ظرفیت گردشگری دریایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید گردشگری دریایی با حفظ اصالت بومی توسعه یابد زیرا می تواند در اقتصاد شهرستان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.