نمایش ترمیناتور روسیه در نمایشگاه ادکس ۲۰۲۱ مصر

در نمایشگاه ادکس ۲۰۲۱ مصر، خودروی زرهی ترمیناتور روسیه به نمایش در آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، نمایشگاه دفاعی مصر که با نام «ادکس ۲۰۲۱» درقاهره برگزار شد، پس از سه روز به پایان رسید. در این نمایشگاه تجهیزات نظامی جالبی به نمایش در آمد؛ همچنانکه «Rosoboronexport» یک آژانس صادرات تسلیحاتی روسیه نیز با نمایش بالگردها، وسایل زرهی و سیستم‌های دفاع موشکی، حضوری فعال در این نمایشگاه داشت.

اما از چیز‌هایی که نگاه‌ها را به خود در این نمایشگاه جلب کرد، تانک تی-۹۰ و «خودروی زرهی جنگی BMPT ترمیناتور» بود که از پر طرفدارترین‌ها محسوب می‌شود.

این در حالی است که چند روز پیش نیز «الکساندر لاپین» فرمانده بخش مرکزی ارتش روسیه در سخنانی گفته بود نخستین یگان در نیرو‌های مسلح روسیه که مجهز به تانک‌هایی از نوع ترمیناتور هستند، تشکیل شده اند.

بر اساس اعلام وی، تشکیل این یگان طبق دستور «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه و دستور رئیس ستاد کل ارتش روسیه صورت پذیرفته است. این یگان از ۹ تانک تشکیل می‌شود.

ژنرال لاپین همچنین اعلام کرد قرار است تا از این یگان در ژوئن سال آینده استفاده شود؛ به طوری که این یگان به تجهیزات جدید برای آموزش گسترده با هدف بررسی توانایی‌های رزمی آن مجهز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار