مناطق حاشیه نشین عجب شیر از موادمخدر پاکسازی می‌شود

فرماندار عجب شیر برنامه ریزی برای مبارزه با مواد مخدر در مناطق حاشیه نشین را ضروری دانست و تاکید کرد: پاکسازی مناطق آلوده و آسیب پذیر به عنوان یکی از برنامه‌های مهم مورد توجه قرار گرفته است و دستگاه‌های متولی به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپورفرماندار عجب شیر برنامه ریزی برای مبارزه با مواد مخدر در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان عجب‌شیر با اعلام اینکه امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نهاد‌های امنیتی، انتظامی و نظامی است، تاکید کردوگفت: اقدامات پیشگیرانه باید به موقع انجام شده و با عوامل اصلی توزیع کننده مواد مخدر نیز به صورت جدی و همه جانبه برخورد شود.

اوضمن اشاره به مشارکت مردم و دولت در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد یک بیماری است و برای مداوا همه افراد جامعه باید مشارکت کنند چرا که افراد معتاد پس از ترک نباید رها شوند و باید مورد حمایت باشند و به خصوص موضوع اشتغال آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا هزینه‌ای که برای درمان آن‌ها پرداخت می‌شود، نباید بی ثمر باشد.

او گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص اثرات سوء مواد مخدر از وظایف اصلی کمیسیون مبارزه با موادمخدر است و باید در دستور کار جدی این کمیسیون قرار گیرد.
فرماندار عجب شیر  خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی و دیگر نهاد‌ها بایستی با جدیت نسبت به آگاه سازی و آموزش جوانان و سایر گروه‌های در معرض خطر اقدام و با تحریک حساسیت اجتماعی و روشن کردن پیامد‌های این پدیده شوم با اعتیاد مقابله کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار