فرماندار اصفهان:

نیاز های مردم با عدالت تامین می‌شود

فرماندار اصفهان گفت: در هر مجموعه‌ای نیازهایی وجود دارد که باید تأمین شود، رویکرد عدالت محورانه برای همه مردم باید اجرایی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان امروز در آئین تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج بخش مرکزی اصفهان گفت: به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ در پیش از جنگ بسیج تشکیل شد، و تا زمان حیات هر سال به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج ایشان پیامی ارسال می کردند و یا سخنرانی انجام می دادند که در آن نکاتی گفته شد تا این نهالی که کاشته شده در سال ۶۷ پس از پایان جنگ حاصل آن نمایان شد.

وی گفت: تنها روحیه بسیجی امروز می‌تواند پیشرو بوده و لازم است، بسیجیان پای خود را از مسائل درون سازمانی فراتر گذاشته و مسئولیت‌های بزرگ‌تری بپذیرند، راه خدمات ویژه و رفع مشکلات مردم باید هموار شود، مسیر مشکل و گرفتاری‌ها زیاد است، اما در عین حال ظرفیت‌های خوبی هم در کشور وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

فرماندار اصفهان گفت: صحبت راجع به مسائل عقیدتی، ایمان، تقوا، آموزش‌های نظامی و مغرور نشدن در برابر پیروزی‌ها از جمله نکات امام خمینی بود که منجر به تبدیل نهال بسیج به یک درخت تنومند در سال ۱۳۶۷ شد.

وی گفت: امام (ره) پیش از رحلت خود فرمود افتخارشان بسیجی بودن است. همان مسیر در ادامه هم توسط بسیجیان پیگیری شد و باید همچنان ادامه پیدا کند پس از هشت سال مواجهه با بی عملی در دولت قبل، بی توجهی به نیاز‌ها و زیرساخت‌ها و گره زدن سرنوشت کشور به برجام، اکنون دولت انقلابی با انتظارات زیادی رو به رو است.

احمدی گفت: در هر مجموعه‌ای نیاز‌هایی وجود دارد که باید تأمین شود، رویکرد عدالت محورانه برای همه مردم باید اجرایی شود، همه ما در برابر امنیت، اقتصاد، اشتغال جوانان، صرفه‌جویی در مصرف و همدلی مردم مسئولیت بزرگی داریم.

وی گفت: ایران چندین برابر سایر کشور‌ها گاز مصرف می‌کند و لازم است مردم دغدغه کاهش مصرف داشته باشند تا هیچ روستایی با نبود گاز مواجه نشود. با کار‌های روزمره نمی‌توان در شهرستان اصفهان تحول ایجاد کرد.

فرماندار اصفهان گفت: به دهیاران و بخشداران ابلاغ شده سند تحول شهر‌ها را تنظیم کنند و با کار کردن در ۲۴ ساعت شبانه روز شهرستان اصفهان را دگرگون کنند.

پس از صحبت‌های فرماندار اصفهان از فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج بخش مرکزی اصفهان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار