مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد؛

خراسان رضوی با بیشترین نیروی خرید خدمات آموزشی در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی بیشترین تعداد نیروهای خرید خدمات آموزشی را در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی بیشترین تعداد نیروهای خرید خدمات آموزشی را در کشور به خود اختصاص داده است؛ هم اکنون ۶ هزار نیروی خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش خراسان رضوی مشغول تدریس هستند.

او گفت: با توجه به نیاز استان و کمبود شدید معلم، ۴۲۶ نفر از این تعداد امسال جذب آموزش و پرورش خراسان رضوی شده‌اند. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار و ٢٠٠ معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شدند و امسال نیز سه هزار و ۵۰۰ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب این اداره کل خواهند شد.

خدابنده با اشاره به کمبود ۲۳ هزار معلم در سال تحصیلی کنونی گفت: با برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی و به‌کارگیری نیرو از راه‌های مختلف موفق به مدیریت این کمبود در استان شده‌ایم.

او گفت: با توجه به بازگشایی حضوری مدارس خراسان رضوی از ابتدای آذر ماه، تمامی مدارس باید نسبت به تشکیل کمیته سلامت اقدام و پس از انجام بررسی های لازم و تنظیم صورت‌جلسه کمیته سلامت، فرم اعلام آمادگی بازگشایی حضوری را در سامانه بارگذاری کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.