تعویق تصمیم گیری درباره نمایندگی افغانستان و میانمار در سازمان ملل متحد

سفیر سوئد در سازمان ملل متحد خبر داد تصمیم گیری برای نمایندگی افغانستان و میانمار در این سازمان در حال حاضر به تعویق افتاده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آنا کارین انستروم، سفیر سوئد در سازمان ملل در جمع خبرنگاران گفت: در کمیته بررسی اعطای استوارنامه سازمان ملل متحد تصمیم گیری برای نمایندگی افغانستان و میانمار در این سازمان فعلاً به تعویق افتاد.

این تصمیم به این معنی است که گروه طالبان افغانستان و حکومت میانمار فعلاً اجازه نخواهند داشت نمایندگی از کشور‌های خود در سازمان ملل متحد داشته باشند.

یک کمیته شامل نه کشور از جمله روسیه، آمریکا و چین مسئول تایید استوارنامه های کشورهای عضو سازمان ملل هستند. با این حال، به دلیل روی کار آمدن گروه طالبان در افغانستان و نیز کودتاگران در میانمار، روند بررسی پذیرش نمایندگی های این دو کشور به تعویق افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سریعا تمام اماکن نظامی طالبان را از زمین و هوا درهم بکوبید و فاطمیون و مجاهدان پنجشیر را سازماندهی کنید. خشکه مغزهای اصولگرا کشور را به سمت و سوی نامیمونی هدایت کرده اند.
Sweden
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
احیانا تازگیا فیلم اکشن چیزی ندیدی اخوی رو ذهنت بد جور تاثیر داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
۲۰ سال طالبان با ناتو مبارزه کردن آخرش اونها هم فهمیدن نمیشه اینها را از بین برد چون واقعیت کشورشان هستن قبلا بدون امکانات آمریکا را به زانو در آوردن الان مجهزترین امکانات به روز دنیا در اختیارشان است شما به فکر از بین بردنشان هستید التماس تفکر خداوند جنگ را از سر همه کشورها بردارد و امنیت را برقرار کند چون ملت افقانستان از روزی که من یادمه جنگه شما هم آرزوی جنگی دیگری را دارید واقعا دردآوره
آخرین اخبار