ذوالفقار نسب:

اعتبار لیگ برتر فوتبال با تساوی‌های فراوان، کاهش می‌یابد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره فقر گلزنی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  فقر گلزنی در مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تیم‌های لیگ برتر فوتبال نسبت به هم حساس هستند و ریسک نمی‌کنند تا گل‌های بیشتری بزنند. البته برخی از تیم‌ها هم شرایط و ظرفیت لازم برای گلزنی را ندارند. البته نتیجه  تساوی صفر بر صفر جالب نیست و اعتبار مسابقات لیگ را پایین می‌برد.

در  مجموع بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ۷ گل به ثمر رسید که در روز دوم بازی‌ها هر ۳ دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که در نوع خود جالب توجه است.

سطح کیفی فوتبال ما رشد کرده است 

ذوالفقارنسب درباره کیفیت  بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم سطح کیفی فوتبال ما رشد کرده، اما تیم‌ها در نتیجه گیری موفق نیستند. برای بعضی از تیم‌ها مساوی کردن بهتر از باختن است.  تساوی‌های زیادی در برخی از هفته‌های لیگ برتر رخ می‌دهد، اما در هیچ کجای دنیا شاهد این موضوع نیستیم.

کارشناس فوتبال درباره اینکه نتیجه گرایی باشگاه‌ها باعث عدم گلزنی در بازی‌ها می‌شود، گفت: نتیجه گرایی تیم‌ها ارتباطی به تعداد گل‌ها در لیگ برتر فوتبال ندارد. به نظرم گل‌های اندک در لیگ برتر فوتبال اتفاق طبیعی است. برای برخی از تیم‌ها کسب یک امتیاز هم اهمیت دارد.

بازی های بدون گل برای تماشاگران کسل کننده است 

او درباره اینکه تساوی‌های زیاد در لیگ برتر فوتبال چه تبعاتی دارد، گفت: بازی‌های بدون گل برای تماشاگران کسل کننده است و جذابیتی برای بینندگان تلویزیونی هم ندارد.  

بازی دربی خسته کننده ای را شاهد خواهیم بود 

ذوالفقار نسب درباره دربی پایتخت گفت: من فکر می‌کنم که بازی خسته کننده‌ای باشد. امیدوارم دربی به خشونت کشیده نشود و بازیکنان ۲ تیم تمرکز روی بازی خودشان را داشته باشند.

کارشناس فوتبال درباره شرایط سرخابی‌ها قبل از بازی دربی گفت: هر ۲ تیم وضعیت خوبی ندارند و هر تیمی که برنده دربی شود به طور حتم از رقیب خود فاصله می‌گیرد.

او درباره اینکه چرا بازی‌های دربی کسل کننده است، گفت: بازی دربی ۴۰ سال است که تداوم دارد و طرفداران خاص خود را دارد. جذابیت این بازی بستگی به شعار‌های هوادارانش دارد.

ذوالفقار نسب درباره برگ برنده بازی دربی گفت: به نظرم داور مسابقه برگ برنده این بازی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار