نکیسا:

هر تیمی لایق‌تر باشد، برنده دربی خواهد شد

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره بازی دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال گفت: به نظرم قرعه کشی جذابی بود چرا که اکثر تیم‌های دسته یکی با تیم‌های لیگ برتری همگروه شدند. این مسابقات سطح بسیار خوبی برای بازیکنانی است که به دنبال دیده شدن هستند. همچنین جامعه فوتبال نگاه ویژه‌ای به بازیکنان مستعد فوتبال خواهد داشت. در لیگ‌های معتبر دنیا شاهد هستیم که تیم‌های دسته پایین مشکلاتی را برای تیم‌های مطرح ایجاد کردند.

نکیسا درباره دربی پایتخت گفت: دربی همیشه تافته جدا بافته بوده و هیچ ارتباطی به جایگاه ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در جدول رده بندی ندارد. دربی یک بازی مجزا محسوب می‌شود و نگاه هواداران به این بازی هم خاص است. به طور قطع اگر دربی همراه با تماشاگر باشد در آن صورت مهیج خواهد بود و بار فنی بالایی خواهد داشت. البته اگر تماشاگران در دربی نباشند در آن صورت استرس بازیکنان ۲ تیم کمتر خواهد بود و آن‌ها می‌توانند کارایی بیشتری داشته باشند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: حضور تماشاگران در استادیوم هویت و روح آن ورزشگاه است. فکر می‌کنم با مساعدت وزارت بهداشت و دوستان در ستاد مبارزه با کرونا بتوانیم شاهد حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه آزادی باشیم.

او درباره جذب ۲ بازیکن تاجیکی از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس ۲ بازیکن تاجیکی به خدمت گرفته، اما نمی‌دانم سازمان لیگ مجوز بازی این ۲ نفر صادر کرده یا نکرده است. اگر ۲ بازیکن تاجیکی بتوانند در دربی بازی کنند در آن صورت شاهد حضور چند دقیقه‌ای آن‌ها در این بازی خواهیم بود. امیدوارم هرتیمی لایق‌تر است، برنده این بازی شود.

نکیسا درباره عملکرد لک در درون دروازه پرسپولیس گفت: ما باید روحیه به این دروازه بان بدهیم تا بتواند در درون دروازه بهتر عمل کند. اگر دروازه بانی را به خاطر دریافت گل کنار بگذاریم در آن صورت به استعداد‌های خود لطمه می‌زنیم. گلر‌های فوتبال سختی زیادی در تمرینات متحمل می‌شوند.

او درباره اینکه بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به علت اختلافات در تبلیغات محیطی با تاخیر برگزار شد، گفت: من در چند و، چون این موضوع نیستم. به هر حال مثلثی از ۳ مقصر درست شد که هنوز مقصر اصلی مشخص نشده است. این موضوع زیبنده فوتبال کشورمان نیست. بلبلی بازیکن نفت مسجد سلیمان به خاطر تاخیر در بازی مصدوم شد.

نکیسا گفت: فوتبال همه جذابیتش به این اتفاقات نادر است. اگر فوتبالیست و داور اشتباه نکنند در آن صورت آن ورزش، فوتبال نیست. اتفاقات باعث شده که فوتبال تبدیل به صنعت شود.

او درباره نتیجه دربی پایتخت گفت: من اهل پیش بینی کردن نیستم. آرزو می‌کنم مردم شاهد بازی جوانمردانه و پر از رفتار‌های قشنگ در این بازی باشند. بازیکن پرسپولیس بند کفش یک بازیکن نفت مسجد سلیمان را بست و کار قشنگی را شاهد بودیم. امیدوارم این بازی با برد تیم محبوبم پرسپولیس همراه باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار