استاندار همدان تاکید کرد؛

حمایت از فعالان در زمینه تولید و اشتغال

استاندار همدان از حمایت سرمایه‌گذاران بخش تولید و اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان بر توسعه اقتصادی استان و جلب مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: تمامی کسانی که در زمینه تولید و اشتغال سرمایه گذاری کنند مورد حمایت و پشتیبانی ما قرار می‌گیرند.

او در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: بهره برداران معدن و صاحبان صنایع و کارخانجات همگی جز تولیدکنندگان محسوب می‌شوند و رفع مشکلات و موانع آن‌ها باید در اولویت برنامه مدیران استان قرار گیرد.

 استاندار همدان اضافه کرد: تولیدکنندگان به استناد مجوز ما وارد چرخه کار و فعالیت شده اند و ما باید از مجوز صادر شده در سازمان‌های صمت و جهادکشاورزی دفاع کرده و حلال مسائل و گرفتاری‌های آنان باشیم.

قاسمی فرزاد با اشاره به برخی نارضایتی‌ها در روستا‌ها به واسطه فعالیت‌های معدنی گفت: بهره برداران معادن وارد رابطه تعامل و دوستی با بومیان این مناطق شوند تا بتوانند در این فضای مسالمت آمیز به کار و فعالیت خود ادامه بدهند.

او تاکید کرد: رفع و رجوع برخی مشکلات روستائیان و مشارکت در عمران و آبادانی روستا‌ها راهکار‌هایی است که می‌تواند اهالی روستا را به فعالیت‌های معدنی دلگرم کند.

استاندار همدان با بیان اینکه منابعی که به معادن واگذار می‌شود انفال و امانت است به بهره برداران توصیه کرد: بخشی از سود خود را در روستا‌ها سرمایه گذاری کنند تا برای آن‌ها به سرمایه اجتماعی تبدیل شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به فعالیت ۳۰۰ واحد معدنی در استان گفت: تولیدات این گروه در رونق اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار است و مانع زدایی از آن‌ها مانند سایر تولیدکنندگان در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار