ابراز نگرانی نفتالی بنت از رفع احتمالی تحریم‌های ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مداخله‌جویانه از مذاکرات هسته‌ای و آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد که این رژیم نگران آن است که با از سرگیری مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی، بخش زیادی از پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شود در حالی که به اندازه کافی آنچه «پروژه‌های ساخت بمب» می‌خواند، متوقف نشود.

بنت در اظهارات تلویزیونی خطاب به کابینه خود گفت: «اسرائیل از آمادگی برای رفع تحریم‌ها و اجازه دادن به جریان میلیارد‌ها دلار به ایران در ازای محدودیت‌های نامطلوب بسیار نگران است. این پیامی است که ما به هر شکلی، چه به آمریکایی‌ها و چه به دیگر کشور‌های مذاکره کننده با ایران می‌دهیم».

تاکنون شش دور از مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهان برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک سال ۲۰۱۵ انجام شده است. دور هفتم، فردا در وین از سر گرفته خواهد شد.

مذاکره کنندگان در وین گرد هم می‌آیند تا آخرین تلاش خود را برای احیای توافق هسته‌ای انجام دهند. آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ از این توافق خارج شد و تحریم‌ها علیه ایران را مجدداً اعمال کرد. این امر دیگر قدرت‌های درگیر را ناامید کرد. هرچند ایران، همچنان در توافق برجام باقی ماند و طبق قوانین توافق، فعالیت‌های هسته‌ای خود را افزایش داد.

رژیم صهیونیستی که جزء طرفین مذاکرات نیست، از ابتدا با توافق هسته‌ای قدرت‌های جهانی با ایران مخالفت داشته است.

جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید داشته فعالیت‌های هسته‌ای اش صلح‌آمیز است. علی باقری، مذاکره کننده ارشد ایران نیز پیش از این علام کرده بود که لغو تمامی تحریم‌ها و دستیابی به یک نتیجه ملموس، شرط لازم برای موفقیت مذاکرات هسته‌ای در وین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۵:۵۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
اسرائیل غلط کرده دخالت کند چون هیچگونه هویتی ندارد ...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای بنت فراعنه فاشیست نژادپرست جانی جنایتکار تروریست تروریست پرور ملعون شیطان صفت فاسد فاسق کودک کش مظلوم کش شکنجه گر تبعیضگر بی عدالت ضد حقوق بشر انسانی با اون کلاه مسخره نلبکینی که می زاریش روی فرق سر خبیثت برووووووووووووووووووووووووووووووووو از نگرانی و عصبانیت بمیر بروووووووووووووووووووووووووووووو به جهنم اسفل سافلین همراه با دارو دسته هاتون فروپاشی رژیم جعلی نکبتتان داره به سرعت اتفاغ می افته شماره معکوس فروپاشیتون خیلی وقته شروع شده و از درون و از برون از هم پاشیدیت و فلسطین اشغالی به زودی زود به صاحبان اصلی بومیان اصیل خودش خواهد رسید و از هر دین و قوم و نژادی که باشند در صلح آرامش و امنیت عادلانه عدالت اجتماعی حقوق بشرانه مردم شمول در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد و شما شیاطین را به زیر می کشند با هر روش ممکن و غیر ممکن رژین صهیونیستی برای همیشه طول تاریخ بشریت از صفحه روزگار عالم بشریت محو و نابود خواهد شد همانند رژیم منحوس فاشیست حزب بعث عراق و دیگر دیکتاتورها و انحصار طلبهای ظالم ستمگران استکباری که وجود داشتند همین الانش هم شهروندان نکبت صهیونیستی دارن مهاجرت معکوس می کنند به دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی و فهمیدند که سرمایه گذاری برایشان در فلسطین که هیچ گونه امنیت و ثباتی براشون ندارد بسیار بسیار بسیار خطرناک است و نه سود و امنیتی برای خودشان دارد نه برای نسلهای آینده شان دارن فرار را برقرار ترجیح داده اند و می دهند دست از دروغگویات و شامورتی بازیهای نخ نمات بردار و به واقعیات پشت سرت نگاه کن احمق ملعون سفاک . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار