با اشاره به مذاکرات هسته‌ای؛

بنت: در هر صورت از خود دفاع خواهیم کرد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم در ادعاهایی جدید به آغاز مجدد و قریب الوقوع مذاکرات وین واکنش نشان دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از رزمایشی که ارتش این رژیم سه‌شنبه در شمال سرزمین های اشغالی برگزار می‌کرد، مدعی شد: اسرائیل صرفنظر از آنچه در مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی اتفاق می‌افتد، از خود دفاع خواهد کرد.

بنت مدعی شد: «ما با چالش‌های امنیتی احاطه شده ایم و هدف این است که از دوره‌های آرامش نسبی برای ایجاد قدرت استفاده کنیم. بنابراین، ما برای سناریو‌های مختلف، دور و نزدیک، آماده می‌شویم. ما با ایران و گروه‌های وابسته به آن در لبنان و سوریه سر و کار داریم، صرفنظر از آنچه بین ایران و ابرقدرت‌ها اتفاق می‌افتد و مطمئناً ما نگران این واقعیت هستیم که در مواجهه با تخلفات ایران سخت‌گیری کافی وجود ندارد، اسرائیل به تنهایی از خود دفاع خواهد کرد!»

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در زمان این بازدید گفت: ما همه اتفاقات را در همه جبهه‌ها دنبال می‌کنیم.

گانتس مدعی شد: «ما در حال حاضر شاهد سیاست ایران در داخل در زمینه هسته‌ای و همچنین تقویت آن در خارج و نفوذ این کشور در سوریه و لبنان هستیم. جهان باید علیه ایران اقدام کند و اسرائیل باید در هر جبهه‌ای به طور عام و در جبهه شمالی به طور خاص به آنچه نیاز دارد، ادامه دهد.»

رژیم صهیونیستی از مدتها پیش تلاش دارد در روند مذاکرات وین برای احیای برجام و رفع تحریم های ظالمانه علیه ایران با مذاکره با مقام های آمریکایی و اروپایی و اتهام زنی علیه ایران تاثیرگذار باشد و مانع از آن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
این رژیم خبیث اسرائیل مثل موش از ایران قدرتمند ما میترسه، خودشون میدونن موشک های بالستیک ما ، مشتاق ویرانی خانه ی عنکبوت اسراییل است..... بنت خبیث جرأت داری دست از پا خطا کن تا حالیتون کنیم . مرد این میدان ما هستیم. فقط منتظر دستور رهبر معظم انقلاب مان هستیم ، ایشان دستور دهند ، اسراییل دیگر روی زمین وجود نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۵:۴۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
توافقی صورت نمیگیره
همش فیلمه و تلف کردن وقت و سرگرمی مردم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
مثلا وقتی یه فلسطینی دلاور یه پسگردنی و یه کشیده نر ماده توی صورتت بزنه و یه تو دهنی و یه اوردنگی محکم بهت بزنه تو چگونه از خودت دفاع می کنی جز اینکه تنها راه دفاعت اینکه خودتو از ترس خیس و خراب کنی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
حالا زیاد به خودت فشار نیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
در هر صورت ؟؟؟؟
آخرین اخبار