پلمب دفتر "ماکسیم" در مهاباد در دستور کار قرار دارد

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: پلمب دفتر شرکت "ماکسیم" در دستور کار قرار دارد و با هماهنگی دادستانی و اماکن پلمب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شیرکو نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اظهار کرد: دفتر خدمات تاکسی اینترنتی "ماکسیم" به علت تمکین نکردن به قوانین و مقررات سازمان تاکسیرانی شهرداری پلمب می‌شود.

نورانی افزود: طبق آیین نامه خدمات تاکسی‌های اینترنتی، این شرکت موظف به عقد قرارداد با شهرداری بوده و باید زیر نظر این نهاد در سطح شهرستان و تنها از طریق ارتباط اینترنتی خدمات حمل و نقل به شهروندان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه برخی از رانندگان این خودرو‌ها صلاحیت و شرایط لازم را برای فعالیت در این شغل ندارند، اضافه کرد: در صورت تمکین نکردن این شرکت به بند‌های قرارداد با شهرداری در تلاش هستیم شرکتی جایگزین برای ارائه خدمات در مهاباد معرفی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان در استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در درجه اول اهمیت قرار دارد، تاکید کرد: در اتخاذ این تصمیم تمام تلاش مسئولان تامین امنیت کامل آنان در استفاده از خدمات ارائه شده توسط این شرکت بوده و مردم باید به تصمیمات مسئولان اعتماد کنند.

نورانی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.