شتابدهنده‌های شناختی زمینه‌ساز درمان شناخت بیماران است

مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شتابدهنده‌های شناختی زمینه‌ساز توسعه برنامه‌های توانبخشی و درمان شناخت بیماران است.

سید کمال خرازی مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از اهداف ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی حمایت از تولید محصولات مورد نیاز جامعه در حوزه شناختی است.

خرازی افزود: به موازات حمایت از تربیت نیرو‌های متخصص و مجرب در حوزه علوم شناختی، گام‌های اساسی درباره گسترش فناوری‌های شناختی در مراکز دانشگاهی، تخصصی و تحقیقاتی برداشته شده است و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

خرازی با بیان اینکه حمایت از تولید تجهیزات و ابزار‌های تحقیقات شناختی از دیگر اهداف و سیاست‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی است، بیان کرد: تولید محصولاتی برای حل مشکلات و کاستی‌های شناختی آحاد جامعه از سیاست‌های راهبردی این ستاد است.

مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در امور توسعه علوم شناختی گفت: حمایت از تاسیس شتابدهنده‌های شناختی زمینه‌ساز توسعه برنامه‌های توانبخشی و درمان شناختی بیماران است. شتاب دهنده شناختی کاگنوتک به گروه‌های صاحب ایده‌های فناورانه و خلاق کمک می‌کند تا ایده‌های خود را در جهت پاسخ به نیاز‌های جامعه به محصول تبدیل کنند و با تشکیل استارتاپ، مقدمات تجاری سازی محصولات خود را فراهم سازند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار