بوسه سردار بر دستان پدر پیر شهید در محلات

سردار سپاه با حضور مقابل درب منزل شهید محلاتی بر دستان پدر پیر یک شهید بوسه زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تجلیل از بیست خانواده معظم شهید محلات که مقابل درب منازل آن‌ها انجام شد بر دستان پدر پیر یکی از این شهدا بوسه زد.

سردار کریمی در این مراسم گفت: جایگاه خانواده‌های معظم شهدا نزد خداوند بسیار ارزشمند است و خانواده معظم شهدا الگوی صبر و مقاومت بوده و گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

او افزود: این عزیزان با ادامه مسیر شهدا امروز پرچم داران دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند و ولایتمداری و بصیرت ویژگی بارز خانواده معظم شهدا است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: جایگاه خانواده‌های معظم شهدا در نزد خداوند بسیار ارزشمند است و آنچیزی که امروز می‌توانیم از خانواده معظم شهدا بیاموزیم درس ایستادگی و مقاومت بر روی ارزش‌های اسلامی است

او ادامه داد: خوشبختانه به برکت برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی در طی هفت سال گذشته اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شده که با توجه به فرمان مقام معظم رهبری به اعضای ستاد کنگره این مسیر با قوت ادامه خواهد داشت.

در این مراسم بسیجیان و ایثارگران شهرستان محلات به صورت گروه‌های مجزا در محله و کوچه‌های منتسب به شهدا حاضر شده و ضمن اجرای روضه‌ی خیابانی از آن‌ها با اهدای لوح و قطعه سنگ متبرک به آستان مقدس حضرت علی علیه السلام تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.