سرمایه گذاری بیش از ۶ میلیارد تومان در حوزه سیستم‌های مخابراتی

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت نقش حوزه سیستم‌های مخابراتی در استان، از سرمایه گذاری شش میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومانی مخابرات در سال جاری خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: این حوزه به لحاظ اجرای اقدامات و پروژه‌های فنی در خصوص ایجاد و توسعه مراکز مخابراتی، بهینه سازی ارتباط مراکز موجود با بهره گیری از نصب تجهیزات سخت افزاری جدید با تکنولوژی روز، نقش تاثیرگذاری در ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ایفا نموده است و ارزیابی علمی و عملی شاخص‌های عملکردی این حوزه موید این مهم است.

او با اشاره به اجرای ۱۰۵ طرح در حوزه سیستم‌های مخابراتی از ابتدای سال جاری، ادامه داد: طرح‌های مذکور در نقاط روستایی و شهری استان عملیاتی شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی نمودن این طرح‌ها یادآور شد: افزایش تعداد پورت‌های ADSL به میزان سه هزار و ۳۹۲ پورت در قالب ۴۴ طرح، افزایش پورت‌های تلفن ثابت به تعداد ۳۶۸ پورت در قالب پنج طرح، تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی روز با عنوان ۲۰ طرح و سه هزار و ۷۱۲ پورت، پروژه طرح خدمات رسانی با اجرای طرح اختصاصی به تعداد ۳۲۰ پورت و در قالب پنج طرح از جمله پروژه‌های اجرا شده توسط مخابرات منطقه است.

حکمت با بیان اینکه نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، در قالب ۱۸ طرح و ۸۹۶ پورت و نصب سویئچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی با اجرای هفت طرح و تعداد ۷۰۴ پورت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه سیستم‌های مخابراتی است افزود: توجه به نیاز و مطالبات به حق و منطقی مخابراتی و ارتباطی مشتریان از استراتژی‌های دارای اولویت منطقه است.

او همچنین از نصب کافوی نوری جدید در نقاط شهری به منظور ارائه سرویس‌های تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL در قالب شش طرح و دو هزار و ۳۳۶ پورت خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: مخابرات منطقه با سرمایه گذاری شش میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان به منظور تامین امکانات و تجهیزات لازم در حوزه سیستم‌های مخابراتی، در اجرای هفت پروژه در قالب ۱۰۵ طرح و ۱۱ هزار و ۷۲۸ پورتِ یاد شده موفق عمل نموده است.

حکمت فراهم نمودن شرایط مناسب، برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیازمشتریان جدید را، از اهداف و مزایای طرح‌های اجرا شده در نقاط مختلف استان دانست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.