انجام عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی/ کشته و زخمی شدن ۵ نظامی صهیونیست + تصاویر و فیلم

به دنبال یورش نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و تیراندازی یک جوان فلسطینی در منطقه باب السلسه، ۵ نظامی صهیونیست کشته و زخمی و یک فلسطینی شهید شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  الرای، به گزارش رسانه‌های محلی در تیراندازی‌های صبح امروز (یکشنبه) در فلسطین اشغالی، یک فلسطینی شهید  و چهار شهرک نشین زخمی شدند.

به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به محله‌های قدس اشغالی و تیراندازی یک جوان فلسطینی در منطقه باب السلسه، چهار نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال دو نفر از آنان وخیم اعلام شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود در قدس از کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر ضربات چاقو و زخمی شدن پنج تن دیگر در حادثه تیراندازی در منطقه باب السلسله در قدس اشغالی خبر داد.

این تیراندازی در نزدیکی باب السلسه، یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی، طی یک عملیات شهادت طلبانه از طرف یک فلسطینی  صورت گرفت. پس از این عملیات جوان فلسطینی عامل انجام این عملیات به دست اشغالگران صهیونیستی با ضرب گلوله به شهادت رسید.

به گفته شاهدان عینی، عامل عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی خود را به شکل یکی از روحانیون «اشکنازی» درآورده بود.

عظام الخطیب، مدیرکل اداره اوقاف اسلامی قدس و امور مسجدالاقصی درباره این عملیات توضیح داد: «اشغالگران پس از این عملیات در نزدیکی باب السلسه، دروازه‌های مسجدالاقصی را بستند و نیرو‌های زیادی را به قدس اشغالی فراخواند.»

رسانه های فلسطینی هویت عامل این عملیات شهادت طلبانه را فاش و عنوان کردند که این فلسطینی شهید «فادی ابوشخیدم» از اردوگاه شعفاط بوده است.

انجام عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی/ کشته و زخمی شدن ۵ نظامی صهیونیست

قدس

قدس اشغالی

گروه های فلسطینی بر ادامه مسیر مبارزه تا آزادی قدس تاکید کردند

 پس از این عملیات استشهادی، حازم قاسم، سخنگوی حماس در واکنش به این عملیات گفت: «عملیات کماندویی در قدس اشغالی تا اخراج کامل اشغالگران ادامه خواهد داشت. قدس تسلیم اشغالگران نخواهد شد.جوانان انقلابی فلسطین، تا آزادی سرزمینشان و باز پس گرفتن مقدساتشان به مبارزات قانونی و مشروع خود ادامه خواهند داد.»

جنبش جهاد اسلامی فلسطین  نیز عملیات قهرمانانه کماندویی صبح امروز در قدس اشغالی را که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین و مجروح شدن سه تن دیگر از جمله وضعیت وخیم شد، تبریک گفت.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این عملیات پاسخی طبیعی به تشدید تروریسم از سوی شهرک نشینان و سربازان اشغالگر و پافشاری رژیم اشغالگر در تجاوزات خود و سیاست های تخریب و آوارگی است که ساکنان قدس را تحت تاثیر قرار می دهد.اشغالگران مسئولیت کامل سیاست‌های خود را بر عهده دارد و کسانی که فکر می‌کنند مردم فلسطین در مقابل سیاست‌های اشغالگر و نیروی ترور صهیونیست‌ها تسلیم خواهند شد، در اشتباه هستند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین این عملیات قهرمانانه را نشانه قدرت و نشاط مقاومت و پایبندی مردم فلسطین به مقاومت به عنوان رویکردی که قادر به بازدارندگی اشغالگری و شکستن استکبار است، عنوان کرد.

جنبش مقاومت مردمی فلسطین نیز ضمن استقبال از عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی، تمامی جوانان مبارز فلسطینی را به انتفاضه در برابر اشغالگران با تمامی سلاح هایی که در اختیار دارند، فراخواند.

 رسانه های خبری اعلام کردند که این عملیات را دو جوان فلسطینی انجام دادند که یکی از آنها به ضرب گلوله صهیونیستها شهید شد و دیگری توانسته است از محل عملیات فرار کند. نظامیان صهیونیست بعد از این عملیات نیروهای زیادی را به قدس اشغالی فراخواندند و بلافاصله دروازه های مسجدالاقصی و شهر قدیمی قدس را بستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار