سازمان همکاری اسلامی جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی مقامات رژیم اشغالگر صهیونیست را مسئول عواقب ارتکاب جنایت‌ها علیه فلسطینی‌ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سند، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مسئولیت پیامد‌های ارتکاب جنایت‌ها علیه فلسطینی‌ها متوجه مقامات رژیم اشغالگر است.

سازمان همکاری اسلامی افزود ارتکاب جنایت‌ها علیه فلسطینی‌ها موجب تشدید روند خشونت‌ها می‌شود.

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه اش جنایت‌های نظامیان رژیم صهیونیستی را علیه فرزندان ملت فلسطین که آخرین مورد آن به شهادت رساندن عمر ابوعصب نوجوان ساکن شهر قدس بود، محکوم کرد.

سازمان همکاری همچنین سیاست اهمال کاری تعمدی رژیم صهیونیستی را در ارائه خدمات درمانی به اسیران بیمار فلسطینی محکوم کرد که باعث شد سامی العمور اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به شهادت برسد.

این سازمان افزود: شهادت اسیر فلسطینی نتیجه اهمال کاری پزشکی مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی و رفتار غیر انسانی با اسیران فلسطینی است.

سازمان همکاری در ادامه از سازمان ملل متحد و نهاد‌های مسئول بین المللی خواست کمیته‌ای حقیقت یاب برای بررسی علل شهادت سامی العمر و ابو عصب تشکیل دهند.

این سازمان در ادامه از نهاد‌های مسئول بین المللی خواست اقدامی فوری برای نجات جان اسیران فلسطینی و نیز تضمین حفظ آزادی و کرامت آنان انجام دهند، اسیرانی که اعتصاب غذا کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار