۳ فقره وقف جدید در سردشت به ثبت رسید

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: به همت خیّران این شهرستان، سه فقره وقف جدید به ارزش ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ثبت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رحمان شمسی اظهار کرد: خیران نیک اندیش، یک باب ساختمان مسکونی ۲ طبقه با زیربنای ۲۴۰ مترمربع، یک باب ساختمان یک طبقه به مساحت ۹۰ متر مربع و همچنین یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت یک هکتار را وقف کردند که در سامانه جامع موقوفات این شهرستان به ثبت رسید.

وی ضمن قدردانی از این واقفان خیّر اضافه کرد: این وقف‌های جدید با هدف و نیت اختصاص به خانه عالم، پرداخت حقوق امام جماعت و خادم و هزینه‌های ضروری مسجد وقف شده است.

شمسی بیان کرد: با احتساب این سه وقف، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ وقف جدید به ارزش ۵۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در سامانه جامع موقوفات سردشت به ثبت رسیده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: علاوه بر وقف اموال با نیت مختص به مساجد، وقف در این شهرستان با مقاصد و نیات در حوزه‌های مختلف همچون وقف شهدای معظم، اشتغالزایی، بهداشت، آموزش و قرآنی نیاز است.

وی اضافه کرد: در راستای فرهنگ سازی سنت حسنه وقف با نیات جدید در جامعه باید خبرنگاران و اصحاب رسانه، امامان جمعه و جماعت، فرهنگیان و صاحبان قلم یاریگر اوقاف و امورخیریه باشند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.