با هدف رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار؛

سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می کند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با هدف رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار از سیاست‌های جدید سازمان اوقاف است.

به گزارش خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اعلام کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با هدف رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار از سیاست‌های جدید سازمان اوقاف است.

او با بیان اینکه وقف سه گزار اصلی دارد که شامل حفظ موقوفات، بهینه‌سازی، افزایش بهره‌وری و اجرای نیات واقفین است گفت: درآمد موقوفات باید در مسیر ایجاد رفاه اجتماعی و رفع مشکلات مردم هزینه شود.

حجت الاسام خاموشی بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی را که بر اساس آن مسیر آینده ۴۰ ساله باید با استفاده از فرصت‌های مادی ریل‌گذاری شود تا هدف آبادانی و رونق تولید ملی تحقق یابد نقشه راه سازمان اوقاف دانست.

او طرح پشتیبانی از تولید ملی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه بیان و اضافه کرد؛ فضا و سرمایه شرکت‌های دانش بنیانی که وارد مرحله تولید تجاری شده باشند را تامین خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت وقف در دین مبین اسلام گفت؛ درآمد موقوفات باید در خدمت مردم باشد و گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز کند.

او توجه به اشتعال جوانان و تولید ملی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را یک کار نیک عنوان و خاطر نشان کرد؛ حالا که دولت حمایت ایده آلی از شرکت‌های دانش بنیان ندارد باید همه پای کار بیایند تا جوانان این مرزو بوم مایوس و دلسرد نشوند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی  آغاز به کار دوباره شورای احیاء موقوفات با حضور امین موقوفات متخصص و متعهد را یک ضرورت دانست و افزود؛ این شورا میتواند با روش‌های نوین تبلیغ مردم را با فواید و ویژگی‌های وقف آشنا کند تا خیر و برکت آن به جامعه برسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.