بازرسی از مراکز تولیدی و نانوایی‌ها در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت:بازرسی از مراکز تولیدی، توزیعی و نانوایی‌های استان از سوی گشت‌های مشترک ادامه دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیداحد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت:ببازرسی و گشت‌های مشترک در راستای برنامه تحول سازمان تعزیرات حکومتی کشور در سراسر استان بویژه شهرستان‌هایی که دارای مرکز تولید و توزیع هستند، ادامه داشته و اقلام ضروری شهروندان در این بازرسی‌ها در اولویت قرار دارند.

اوافزود: بازرسی از این مراکز در قالب گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه‌های متولی به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و در راستای رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات دریافتی مردمی انجام می‌شود.

اوگفت: عمده مراکز تولیدی و توزیعی مورد بازرسی از سوی گشت‌های مشترک شامل قند و شکر، روغن نباتی، برنج، نهاده‌های دامی، آرد و نان و مرغ و تخم مرغ، محصولات فولادی، پتروشیمی و سیمان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی  تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا شعب رسیدگی به این پرونده‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند و رأی نهایی را صادر می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار