رونمایی از مدیاپلیر جدید مایکروسافت در ویندوز ۱۱

مایکروسافت از ظاهر جدید مدیاپلیر برای ویندوز ۱۱ رونمایی کرده که قرار است جایگزین Groove Music و Windows Media Player شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورج، مایکروسافت یک برنامه مدیاپلیر جدید برای ویندوز ۱۱ ایجاد کرده است و از امروز به صورت آزمایشی این برنامه را برای کاربران Windows Insiders در دسترس قرار داده است. این برنامه که بازطراحی شده مدیاپلیر قبلی ویندوز است، هم از صدا و هم ویدیو پشتیبانی می‌کند و دارای طراحی است که با رابط کاربری ویندوز ۱۱ مطابقت بیشتری دارد.

مدیاپلیر ویندوز ۱۱

دیو گروچوکی، مدیر ارشد برنامه تیم برنامه‌های Inbox ویندوز مایکروسافت، در این باره توضیح داد: در قلب مدیاپلیر یک آرشیو موسیقی با امکانات کامل در دسترس قرار گرفته که به شما امکان می‌دهد به سرعت موسیقی را انتخاب و پخش کنید، همچنین فهرست‌های پخش جدیدی ایجاد و آن‌ها را مدیریت کنید. به روز رسانی مدیا پلیر جدید جایگزین برنامه Groove Music خواهد شد که در ویندوز ۱۱ با آن سر و کار داشتیم.

نمایه‌های پخش نیز در این برنامه جدید شامل تصاویر آلبوم هنری یا تصاویر هنرمند است که هم در حالت تمام صفحه و هم به صورت کوچک در پلیر ظاهر می‌شود.

دسترسی سریع به محتوای رسانه ای

مدیاپلیر همچنین از پخش ویدیو‌ها نیز پشتیبانی می‌کند که معمولاً در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ به وسیله برنامه‌های Films & TV اجرا می‌شد. گروچوکی می‌گوید: تمام محتوای شما که در پوشه‌های موسیقی و ویدیو در رایانه شخصی شما قرار دارند به‌طور خودکار در کتابخانه این پلیر جدید نشان داده می‌شود، اما از طرفی می‌توانید در بخش تنظیمات به این مدیاپلیر مسیر محتوا‌های دلخواه خودتان را نیز اضافه کنید.

پخش کننده موسیقی و فیلم

این برنامه مدیاپلیر برای جایگزینی برنامه قدیمی Windows Media Player طراحی شده است که امروزه هنوز در ویندوز ۱۱ نیز وجود دارد. مایکروسافت می‌گوید این برنامه قدیمی همچنان در ابزار ویندوز در دسترس خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که مدیا پلیر جدید در ویندوز ۱۱ به زودی به گزینه اصلی کاربران برای تماشای ویدیو و گوش دادن به موسیقی تبدیل خواهد شد.

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده که در چه زمانی تمامی کاربران می‌توانند از مزایای این پخش کننده جدید استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار