مایکروسافت از برنامه Microsoft Loop رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت از برنامه جدیدی در ویندوز رونمایی کرد که با مایکروسافت تیمز، اوتلوک و وان نوت کار می‌ کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از cnbc؛ مایکروسافت ساعتی پیش یک برنامه جدید مایکروسافت آفیس را به نام "Microsoft Loop" معرفی کرد. این برنامه یک نسخه اصلاح شده از فناوری مشترک مایکروسافت Fluid است و با تمرکز خاصی بر کار از راه دور طراحی شده است. فناوری Fluid مایکروسافت بر روی بلوک‌هایی از محتوای مشترک آفیس متمرکز است که می‌توانند به طور مستقل باشند و کپی، چسبانده و با دیگران به اشتراک گذاشته شوند.

برنامه‌های جدید Microsoft Loop توسعه این تجربه است

مایکروسافت لوپ نیز مانند Fluid دارای سه عنصر اصلی است: اجزای حلقه، صفحات حلقه و فضا‌های کاری حلقه. کامپوننت‌های حلقه، قطعات زنده‌ای از محتوا هستند که می‌توانند در چندین برنامه وجود داشته باشند، در زمان واقعی به روز رسانی می‌شوند و برای هر کسی که می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند، رایگان است.

این محتوا می‌تواند فهرستی باشد که در یک کانال Teams به اشتراک گذاشته شده و همچنین در یک صفحه Loop قابل ویرایش است، یا یادداشت‌هایی در ورودی تقویم که برای چسباندن در Outlook و ویرایش در زمان واقعی در ایمیل نیز در دسترس هستند.

این مؤلفه‌ها همچنین می‌توانند در مرکز اصلی حلقه مایکروسافت، در داخل آنچه که مایکروسافت آن را فضا‌های کاری حلقه مشترک می‌نامد، وجود داشته باشد. این برنامه تقریباً مانند یک تابلوی پروژه است که می‌توانید لیستی از تمام اجزای Loop و صفحات Loop و افرادی که در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کنند را مشاهده کنید. به این برنامه به عنوان یک فایل اکسپلورر مدرن فکر کنید، که در آن همه چیز زنده و مشارکتی است.

توضیح مایکروسافت درباره Microsoft Loop

برنامه Microsoft Loop، برنامه جدیدی است که آزادانه در بین برنامه‌ها حرکت می‌کند و به تیم‌ها امکان می‌دهد با هم فکر کنند، برنامه‌ریزی و مشارکت کنند. می‌توانید همه چیز‌هایی را که برای پروژه خود نیاز دارید، فایل‌ها، پیوند‌ها و داده‌های سایر برنامه‌ها را در یک فضای کاری سازماندهی کنید. استفاده از اجزای قابل حمل برای تکمیل کار در چت، جلسات یا اسناد آسان است، زیرا می‌دانید که محتوا همیشه هماهنگ می‌ماند.

برنامه Microsoft Loop

برنامه Microsoft Loop

برنامه Microsoft Loop در Teams، Outlook و OneNote این ماه عرضه خواهد شد. برنامه اختصاصی مایکروسافت Loop قرار است به زودی منتشر شود و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری ارائه شود. همچنین، مایکروسافت از تمرکز جدیدی بر روی متاورس خبر داد که هنوز جزئیاتی جدید در این باره در دست نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار