حضور فرمانده انتظامی کردستان در صحنه ساخت فیلم "سنجر خان"

فرمانده انتظامی کردستان با حضور در صحنه ساخت فیلم "سنجر خان" ضمن دیدار با کارگردان و سایر عوامل تهیه فیلم، از نزدیک در جریان روند فیلمبرداری قرار گرفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان در صحنه ساخت فیلم "سنجر خان" حاضر و ضمن دیدار با کارگردان و سایر عوامل تهیه فیلم، از نزدیک در جریان روند فیلمبرداری قرار گرفتند.

سردار آزادی گفت: امروز در خدمت عزیزانی هستیم که فییلم تاریخی می‌سازند که این فیلم حاوی رشادت‌ها و شجاعت مردم ایران به ویژه در منطقه کردستان به رهبری سنجرخان این دلاور کرد می‌باشد.

او افزود: در زمان جنگ جهانی سنجر جان روس‌ها را تا منطقه رودبار و منجیل عقب راند و تحویل میرزا کوچک خان دادند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: این فیلم واقعا بیانگر این است که هرفرد ایرانی به بودن خود افتخار کند وهم به عزت اسلامی وعزت ملی و دلاورمردی مردم کردستان ارج بنهد و ارزش قائل شود که در کشوری زندگی می‌کند که هیچ وقت زیر بار ظلم نمی‌رود.

سردار آزادی ادامه داد: دلیل حضور بنده تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران بوده که در ساخت این فیلم تاریخی مشارکت می‌کنند که با پخش آن مردم از این اقدام پسندیده استفاده کنند.

او در پایان امنیت را زیر بنای تمامی اقدامات دانست و خاطر نشان کرد: ما نیز در این خصوص با تمام توان در خدمت شهروندان هستیم و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

در ادامه ممحمد حسین لطیفی کارگردان این فیلم تاریخی با تقدیر و تشکر از اقدامات انتظامی در راستای آرامش و امنیت شهروندان گفت: نزدیک به ۳ سال است درگیر این پروزه هستم و یک واقعیت اینکه سنجر خان وزیری در سرحدات کردستان در زمان جنگ جهانی به خاطر آب و خاک می‌جنگید.

لطیفی از کردستان به عنوان پاره تن ایران یاد کرد و گفت: امیدوارم دینم به مردم کردستان با ساخت این فیلم ادا کرده باشم و مردم ما در سایر نقاط کشور این قهرمان ملی را بشاسند و یک کار با ارزش برای مردم باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.