رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به کردستان سفر می‌کند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به استان کردستان در اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: معاون رئیس جمهور روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه ۹۹ مصادف با ایام الله دهه فجر به استان کردستان سفر می‌کند.

او افزود: محمد باقر نوبخت برای ششمین بار به استان کردستان سفر می‌کنند و تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونین و مدیران ارشد تعدادی از وزارتخانه‌ها و شماری دیگر از مقامات ملی و رؤسای سازمان‌ها و نهادها، معاون رئیس جمهور را در سفر به کردستان همراهی می‌کنند.

نصراللهی زاده خاطر نشان کرد: بهره برداری و واگذاری سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومین و آسیب دیده از سیل در سطح روستا‌های استان، اولین برنامه سفر نوبخت به کردستان است.

او اعلام کرد: شروع عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از سد آزاد به تصفیه خانه آب شرب شهر سنندج و افتتاح پروژه ازن زنی و ارتقای تصفیه خانه آب شرب این شهر، دیگر برنامه سفر معاون رئیس جمهور به استان کردستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: افتتاح رسمی پارک کوهستانی ۲۰ هکتاری کوچک رش سنندج و پیاده راه فردوسی سنندج و پلاک کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر به کردستان است.

او افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های مورد توجه دولت تدبیر و امید ارتقای شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان بوده که خوشبختانه در سالیان اخیر حدود هزار کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است که ۱۴۶ کیلومتر از این راه‌های روستایی آسفالت شده توسط محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح خواهد شد.

به گفته نصراللهی زاده نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، حضور در صداوسیمای مرکز کردستان، بازدید از مراحل ساخت سریال تاریخی سنجر خان، بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن همدان – سنندج، بازدید از عملیات اجرایی احداث چهار هزار و ۳۰۰ هکتار باغات مثمر در پایاب سد آزاد از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.