شورا‌ها نقش مهمی در بیان مسایل و مشکلات مردم دارند

فرماندار قصرشیرین گفت: اعضای شورا‌های اسلامی نقش مهمی در بیان مسایل و مشکلات مردم به مسوولان و همچنین عمران و آبادانی شهر و روستا دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در جلسه هیات رییسه شورا‌های اسلامی شهرستان با حضور فرماندار و نمایندگان شورا‌های اسلامی شهر و بخش مرکزی قصرشیرین، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ابتدای شکل گیری تاکنون در بخش‌های خدمات و عمران شهری نقش مهمی ایفا کرده اند و به عنوان یک پارلمان کوچک شهری و روستایی سیاست‌های دولت را به مردم منتقل کرده و وظایف بسیار مهمی را بر عهده داشته اند.

او ادامه داد: خدمتگذاری و داشتن سعه صدر باید اولویت کاری اعضای شورا‌های اسلامی باشد از این رو شورا‌ها باید با وحدت برای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: در این جلسه «فرشید راستین» به عنوان رییس شورای شهرستان، سید «فریبرز حسینی» به عنوان نایب رییس و «حسین کلانتری» به عنوان سخنگو، «کیوان عزیزی» و «روح الله مرادی» به عنوان منشی انتخاب شدند.

تاتار اظهار داشت: همچنین با رای اکثریت شورا «روح الله مرادی» به عنوان نماینده شهرستان در شورای عالی استان انتخاب شد.

گفتنی است : شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲ بخش مرکزی و سومار و بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار