ادامه اعتصاب کامیون داران عراقی در مرز پرویزخان

فرماندار قصرشیرین با اشاره به ادامه اعتصاب کامیون داران عراقی در مرز پرویزخان، گفت : صادرات کالا از پایانه مرزی پرویزخان همچنان متوقف است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مراد علی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : طی روز‌های گذشته اقلیم کردستان عراق اقدام به نصب دستگاه ایکس ری در پایانه مرزی پرویزخان کرده که این امر مستلزم پرداخت هزینه برای کامیون‌های عراقی است.

او گفت : کامیون داران عراقی از سه روز گذشته نسبت به این موضوع اعتراض کردند و فرایند حمل و نقل کالا و صادرات را با اختلال همراه کرده‌اند.

فرماندار قصرشیرین افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با طرف عراقی بنا شد که طی امروز صادرات و فعالیت کامیون داران از سر گرفته شود، اما تا به این لحظه این امر محقق نشده است.

تاتار با اشاره به اینکه از زمان متوقف شدن صادرات در پایانه مرزی پرویزخان به صادرکنندگان اطلاع رسانی شده است، افزود: از زمان اعتصاب کامیون داران عراقی این موضوع به پایانه‌های داخل کشور اطلاع رسانی شده، اما بیشتر حجم کامیون‌های موجود در مرز از قبل نسبت به بارگیری کالا و اعزام به مرز پرویزخان اقدام کرده‌اند.

او گفت: با توجه به اینکه بیشتر محصولات صادر شده، محصولات کشاورزی و صیفی‌جات است در صورتی که صادرات در مرز پرویزخان از سرگیری نشود کامیون‌ها به سایر مرز‌ها هدایت خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.