پیکر پاک شهیده «فاطمه اسدی» وارد کرمانشاه شد

پیکر پاک بانوی شهید فاطمه اسدی، اولین بانوی تفحص شده از طریق فرودگاه اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پیکر پاک بانوی شهید فاطمه اسدی، اولین بانوی تفحص شده از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه و به ستاد معراج شهدای استان منتقل شد.

این بانوی شهید درحالی‌که برای نجات همسرش از اسارت نیرو‌های مزدور حزب دموکرات به نزد آن‌ها رفته بود، توسط این گروه اسیر و شهید می‌شود؛ پیکر مطهر این شهیده والامقام پس از گذشت ۳۷ سال از شهادت و گمنامی در جریان عملیات کاوش پیکر مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص شهدا، پیدا و خبر بازگشت پیکر به دختر او داده شد.

بداغی، نماینده جستجوی مفقودین در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کرمانشاه در خصوص وداع با شهیده فاطمه اسدی، بانوی کورد که پس از ۳۷ سال پیکر مطهرش از کوهستان‌های بین کردستان ایران و کشور عراق تفحص شد توانستیم مجوز را از ستاد معراج شهدای مرکز بگیرم.

او ادامه داد: امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در حسینه شهدا (گلزار شهدای شهر کرمانشاه) مراسم وداعی با سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برای این بانوی که از جان و مال خود گذشت، خواهیم داشت.

بداغی بیان داشت: شورای اداری سنقروکلیایی هم درخواست مراسم وداعی در این شهرستان داشتند که امشب ساعت ۲۰ در آستان مقدس امامزاده احمد (ع) سنقر برگزار می‌شود.

کرمانشاه بعد از استان‌های خراسان، تهران و قم؛ میزبان پیکر پاک این شهیده است

قاسمی، مسؤول برگزاری مراسم وداع شهیده «فاطمه اسدی» نیز، ادامه داد: کرمانشاه بعد از استان‌های خراسان، تهران و قم؛ میزبان پیکر پاک این شهیده است.

او گفت: پیکر مطهر این شهیده عصر امروز بر دوش خواهران تشییع خواهد شد و یک مراسم باشکوهی با برنامه‌ریزی خاصی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: بعد از مراسم کرمانشاه و سنقروکلیایی، پیکر این شهیده بزرگوار به سنندج منتقل می‌شود و در جوار مرقد بی‌بی هاجر خاتون (س)، خواهر امام رضا (ع) آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: تفحص ، شهید ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار