تساوی مس سونگون و گیتی پسند

تیم مس سونگون ورزقان از هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل رقیب دیرینه خود تیم گیتی پسند اصفهان به تساوی ۳بر۳ رضایت داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان عصر امروز در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز با حضور حدود ۲۰۰نفر تماشاگر برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی تیم گیتی پسند برتری نسبی نسبت به تیم میزبان داشت و حملات زیادی را روی دروازه مس سونگون ترتیب داد، ولی این شاگردان بی غم بودند که در دقیقه۱۹ بازی توسط علیرضا عسگری گل نخست بازی را به ثمر رساندند.

در آخرین ثانیه‌های این نیمه سعید تقی زاده در محوطه جریمه روی بازیکن گیتی پسند خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و حسن زاده پشت توپ ایستاد که با خروج صمیمی توپ مهار شد، ولی داور خطای دروازه بان مس را گرفت و دستور دوباره پنالتی را داد که این بار حسن زاده کاپیتان گیتی پسند دروازه مس را باز کرد تا نتیجه بازی به تساوی یک بر یک تغییر یابد.

با شروع نیمه دوم شاگردان محمد کشاورز مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه۲۲ بازی توسط سعید احمد عباسی به گل دومین رسیدند تا مس سونگون برای تصاحب صدر جدول متحمل تلاش بیشتری شود.

در ادامه بازی کاپیتان گیتی پسند اصفهان در دقیقه۳۰ بازی موفق شد دروازه مس را برای سومین بار باز کند تا اختلاف این بازی به ۲گل افزایش بیابد.

تیم مس که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقایق پایانی بازی دست به پاور پلی زد و در دقیقه۳۶ توسط علیرضا عسگری گل دوم خود را به دست آورد.

در ادامه شاگردان بی غم بازی شکست خورده را به تساوی تغییر دادند.

تیم مس سونگون با ۲۰ امتیاز در رده سوم و تیم گیتی پسند با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال جای گرفتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.