مدرسه ۶ کلاسه خیری در تفتان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه خیری ۶ کلاسه در روستای دهپابید شهرستان تفتان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا سرحدی‌نیا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: مدرسه خیری ۶ کلاسه در گستره ۵۴۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان تفتان ساخته شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این مدرسه افزون‌بر ۱۰۰ دانش آموز روستای دهپابید شهرستان تفتان از فضای آموزشی استاندار برخوردار شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با قدردانی از کمک خیران مدرسه ساز گفت: ۲۲۶ کلاس درس در ۶ ماهه نخست امسال بوسیله خیران در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه چالش‌های زیادی در زمینه کمبود فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: رشد بالای جمعیت دانش آموزی در استان مهمترین مساله در زمینه مدرسه‌سازی است.

سرحدی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی نیازمند ساخت مدارس بیشتر است تا به میانگین کشوری برسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار