سراجی:تیم حقوقی فدراسیون فوتبال در حال پیگیری پرونده ویلتموس است

مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص حاشیه‌های روز‌های اخیر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در ارتباط با پرونده این تیم در دادگاه بین المللی ورزش CAS اظهار کرد: اولین جلسه دادگاه بین‌المللی ورزش را در ادامه اعتراضی که به رای کمیته استیناف داشتیم ساعت ۱۱ روز جمعه با داور و قاضی پرونده و طرفین دعوا داریم که امیدوارم حق تضییع شده سایپا به آن برگردد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که در صورتی که رای CAS به نفع سایپا صادر شود، ساز و کار حضورش در لیگ چگونه است، گفت: به این مطلب باید بعد‌ها بپردازیم، اما به عنوان مدیرعامل باشگاه باید حقوق تضیع شده را دنبال کنم. امیدوارم رای به نفع ما صادر شود، اما اینکه در آینده چه تصمیمی گرفته شود، مساله‌ای است که باید در همان زمان به آن بپردازیم.

سراجی در مورد پرونده ویلموتس هم گفت: تیم حقوقی فدراسیون در حال پیگیری این موضوع است. من ورود نکرده‌ام و امیدوارم نتیجه به نفع فدراسیون باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اختلاف اسکوچیچ و مهدی طارمی گفت: تیم ملی در شرایط حساسی است که باید مسائل آن به صورت حرفه‌ای بررسی شود. مشخص نیست در ترجمه مطالب اسکوچیچ چقدر دقت شده، اما اینکه اعضای هیات رئیسه ورود کنند حرفه‌ای نیست و سرمربی و بازیکن باید مشکل را برطرف کنند.

او ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در فدراسیون فوتبال دنبال می‌کنم این است که صورت‌های مالی شفاف، حداقل در اختیار هیئت رئیسه قرار بگیرد. به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و به دبیر کل اعلام کردم که لازم است صورت‌های مالی هفت، هشت ماهه‌ای که این هیئت رئیسه سر کار آمده حداقل در اختیار اعضای هیئت قرار بگیرد. فدراسیون به عنوان سازمان، درآمد‌ها و هزینه‌هایی دارد که این در صورت‌های مالی ثبت و در سال مالی گزارش می‌شود. این گزارش باید به تایید هیئت رئیسه برسد. اگر گزارش عملکرد در اختیار اعضای هیئت رئیسه قرار بگیرد می‌توانم به سوالات پاسخ دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار