نکیسا: تیم ملی فوتبال کشورمان با بازیکنان توانمند خود قادر به شکست لبنان است

نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال درباره بازی تیم ملی کشورمان برابر لبنان توضیحاتی را بیان کرد.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی لبنان اظهار کرد: به امید خدا تیم ملی فوتبال با یک نتیجه خوب بتواند لبنان را شکست بدهد. اگرچه این بازی در خانه حریف است و بازیکنان لبنان از تمام توان خود استفاده می‌کنند تا امتیازات کامل این بازی را از آن خود کنند، اما تیم ملی کشورمان هم بازیکنان توانمند و باکیفیتی دارد که می‌توانند از سد حریف عبور کنند.

او ادامه داد: امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست تیم ملی لبنان ۱۳ امتیازی شود و بعد از آن با برد مقابل سوریه ۱۶ امتیاز را به دست آورد تا ۸۰ درصد راه صعود جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را طی کند.

او بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ملی فوتبال حضور دارند که بیشتر آن‌ها در تیم خودشان ستاره هستند و این نشان می‌دهد که ملی پوشان کیفیت و ظرفیت بالایی دارند که در ادامه مسیر هم می‌توانیم با موفقیت از بازی‌ها خارج شویم.

نکیسا گفت: اگر هافبک‌های تیم ملی فوتبال در میانه میدان بتوانند  بازیکنان تیم ملی لبنان را تحت فشار قرار بدهند و کار تغذیه مهاجمان حریف را مسدود کنند در آن صورت می‌توانیم همانطور که خودمان می‌خواهیم شرایط بازی را به نفع خود پیش ببریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار