عکس عجیبی که گردشگر در بالای صخره ثبت کرد

عکسی که یک گردشگر در بالای صخره ثبت کرده به عکسی خبرساز تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر آنچه در این عکس دیده می‌شود یک شبح نیست پس فکر می‌کنید چه چیزی می‌تواند باشد؟ عکس عجیبی که توسط یک کوهنورد در قله دونداس واقع در انتاریو کانادا تهیه شده با گمانه زنی‌های عجیب همراه بوده است تا جایی که برخی از کاربران کاملا متقاعد شده اند که به وضوع یک شبح در این عکس دیده می‌شود.

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک کاربر ردیت با نام کاربری SLicedUPBeef تصاویری از سفر خود به همراه دوستانش را که در این منطقه زیبا از کشور کانادا تهیه کرده بود در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت. این کاربر همچنین این تصاویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.


بیشتر بخوانید


او در شرح این تصاویر نوشت: «در پایین مسیر کوپیمایی جایی که شیب آنقدر تند است که نمی‌توان در آنجا ایستاد به نظر می‌رسد یک فرد لاغر به طور غیرطبیعی صاف و بدون حرکت ایستاده است. می‌دانم احتمالا فکر می‌کنید این فقط یک کوهنورد شجاع است، اما به من اعتماد کنید. آن نقطه از کوهستان غیرقابل دسترسی است.»

شبح سرگردان

این کاربر افزود: «شاید این یک شخص نباشد، اما مطمئن نیستم که دقیقا چیست. امیدوارم افراد دیگری که در قله دونداس بوده اند و تصاویر مشابه تهیه کرده اند آن‌ها را به اشتراک بگذارند.»

عکس عجیب

پس از انتشار این تصاویر برخی از کاربران به افرادی اشاره کردند که پس از سفر به این منطقه هرگز زنده بازنگشته اند و این تصویر را به نوعی با این افراد مرتبط دانسته و آن را یک شبح سرگردان توصیف کردند.

کوهنوردی کردن

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار