سلفی گرفتن با کوسه در ساحل دریا + فیلم

گروهی از گردشگران با بیرون آوردن یک کوسه از آب در عملی عجیب اقدام به گرفتن سلفی با آن کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب گروهی از گردشگران در انتقال یک کوسه به ساحل دریا و گرفتن عکس سلفی با این حیوان را نشان می‌دهد. در این حادثه که در ساحلی در آدلاید استرالیا رخ داد، گردشگران کوسه را از آب بیرون کشیده و و پس از ثبت چند سلفی این حیوان را در دریا رها کردند. این اقدام موجب وحشت گردشگرانی شد که در نزدیکی محل حادثه در ساحل حضور داشتند.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده این مردان را در حال ثبت عکس سلفی با کوسه نشان می‌دهد. در این ویدئو آنها در حالی که کوسه را از آب خارج کرده و به ساحل منتقل کرده اند، تلاش می‌کنند چند عکس با این آبری ثبت کنند. «آشا ریلی»، یک شاهد عینی به گفت: «این مردان فریاد می ‌زدند که از آب خارج شوید یک کوسه آنجاست. در ابتدا ما فکر می‌کردیم که شوخی می‌کنند."


بیشتر بخوانید


او افزود: "در ادامه آن‌ها این کوسه بزرگ را با طنابی که به دم آن بسته بودند به ساحل منتقل کرده و با آن عکس گرفتند. ظاهرا این حیوان قادر به نفس کشیدن نبود. من نتوانستم ادامه این صحنه را ببینم. سایر گردشگرانی نیز که در آنجا بودند مانند من بودند. وحشتناک بود."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.