شروع فعالیت نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مشهد

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد شروع به فعالیت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی جلوه مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان، ۱۵۰ شرکت تولیدکننده داخلی و ۲۰ نماینده انحصاری از شرکت‌های خارجی کشور‌های ترکیه، امارات متحده عربی، ایتالیا و چین حضور یافته اند.

او افزود: نمایشگاه در گستره ۱۴ هزار مترمربع از محل دائمی برپایی نمایشگاه بین المللی مشهد در سالن‌های هشت ضلعی و فردوسی برپا شده و آخرین دستاورد‌های صنعت ساختمان در بخش‌های مختلف را در معرض بازدید عمومی قرار داده است.


بیشتر بخوانید


مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه داد: زمینه فعالیت شرکت‌های حضور یافته در نمایشگاه در خصوص سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات، آسانسور، پله برقی و بالابر، در و پنجره، فناوری نوین ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، مصالح ساختمانی، سنگ و نما، دکوراسیون داخلی، تجهیزات آشپزخانه، چینی آلات بهداشتی و شیرآلات و تجهیزات اعلام و اطفای حریق است.

جلوه بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نسبت به دوره قبل ۸۰ درصد و گستره فضای واگذار شده به آن‌ها ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است و از فعالان ساختمان شرق کشور، هیات‌های تجاری و همسایگان ایران، متخصصان فروش صنایع مختلف، اعضای نظام مهندسی صنعت ساختمان خراسان، اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط برای حضور در آن دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.