هشدار جهاد اسلامی به صهیونیست‌ها: آماده هر جنگی هستیم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت شهید شدن هر یک از اسرای فلسطینی، این رژیم باید آماده هر جنگی باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سما، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای که امروز (سه شنبه) منتشر شد به رژیم صهیونیستی در خصوص وضعیت جسمانی و خطرات جانی که برای اسیران فلسطینی در بند این رژیم پیش آمده هشدار داد و گفت: در صورت شهید شدن هر یک از این شهدا ما برای هر نوع جنگی آمادگی داریم.

«خضر حبیب» فرمانده جهاد اسلامی در غزه گفت: دشمن صهیونیستی مسئولیت کامل زندگی اسرا را بر عهده دارد و من تاکید می‌کنم مردم ما اسرای خود را رها نخواهند کرد و مقاومت آمادگی کامل را دارد تا در صورت شهادت هر کدام از اسرایمان جنگ تمام عیاری را به راه بیندازد.

او در ادامه افزود: بازداشت‌های غیرقانونی و غیرانسانی که دشمن اشغالگر آن را انجام می‌دهد ارثی است که از انگلیس برده است و فقط رژیم‌های جنایتکار این گونه با اسرا و زندانیان خود رفتار می‌کنند. اسرای ما نیز از آرمان خود دست بر نخواهند داشت تا به خواسته‌های خود برسند.

حبیب با استناد به برخی از گزارش‌ها اضافه کرد: شش تن از اسرا بیش از ۱۱۵ روز است که اعتصاب غدا کرده‌اند تا به بازداشت غیرقانونی خود توسط شاباک و زندانی شدن در زندان‌های آن اعتراض کنند. اسیران ما تسلیم نمی‌شوند و جنگ را نمی‌بازند بلکه آنان و مردم فلسطین پیروز خواهند شد.

این فرمانده مقاومت فلسطین از سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری خواست تا به وضعیت اسرای فلسطینی رسیدگی کنند و در این خصوص گفت: متاسفانه سازمان‌های حقوق بشری در خصوص اسرای فلسطینی ساکت و گویی منتظر شهید شدن اسرای ما هستند.

خضر حبیب همچنین از مردم فلسطین خواست مسئله اسرا را در راس اولویت‌های خود قرار دهند و در کنار آن‌ها بمانند تا بازداشت اداری‌شان لغو شود.

اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که پیش‌تر بیش از ۱۰۰ اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات غیرقانونی مسؤولان زندان‌های رژیم صهیونیستی و شکنجه خود دست به اعتصاب غذا زده بودند. هم اکنون نزدیک به ۴۵۰۰ اسیر فسلطینی در حدود ۱۹ زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند که ۵۴۴ نفر از آن‌ها به حبس ابد محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار