حماس: اسرای فلسطینی را آزاد می‌کنیم

رئیس دفتر اسرا، مجروحان و شهدای جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد: علی‌رغم میل صهیونیست‌ها، اسرای فلسطینی را آزاد می‌کنیم.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، زاهر جبارین رئیس دفتر اسرا، مجروحان و شهدای جنبش حماس از آزادی اسرای فلسطینی توسط مقاومت علیرغم میل صهیونیستها، خبر داد و تاکید کرد: مقاومت نمی‌تواند به اندازه سر سوزنی، در برابر رژیم شکست خورده صهیونیستی، تسلیم شود.

وی افزود: مردم فلسطین ما آزادند و مقاومت آن‌ها آزاد و پیروز است.

زاهر جبارین با اشاره به فرار موفق زندانیانی از چنگاه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آن‌ها در جریان محاکمه خود با فریاد آزادی، سیلی تازه‌ای به اسرائیل زدند و سلول‌های زندان‌های رژیم صهیونیستی، گورستان واقعی اسرای فلسطینی است.

رئیس دفتر اسرا، مجروحان و شهدای جنبش حماس تاکید کرد: فریاد این اسرا این بود که مقاومت، آن‌ها را از اسارت آزاد می‌کند و رژیم صهیونیستی جنایتکار، غاصب و قانون‌گریز است.

وی گفت: سیاست این رژیم در زندانها، بدلیل دستور بالاترین سطوح حکومتی است و همه تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره تجاوزات علیه زندانیان، فریبکاری است.

وی تاکید کرد: اسرای فلسطینی، تسلیم اقدامات صهیونیست‌ها نخواهند شد.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس فلسطین نیز در این راستا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول رنج و درد اسرای فلسطینی است، گفت: این رژیم مسئول هر جنایتی خواهد بود که بر سر زندانیان می‌آید.

وی ادامه داد:تهدید جان اسرا، جرقه آغاز جنگ را خواهد زد.

القانوع با بیان اینکه ما به اسرائیل هشدار می‌دهیم که شرایط اسرا را به دقت رصد می‌کنیم، تاکید کرد: مقاومت فلسطین، دست بسته نخواهد ماند.

سخنگوی جنبش حماس فلسطین ادامه داد: مقاومت اجازه نخواهد داد تا اسرائیل به آنان زور بگوید.

وی تاکید کرد: مقاومت در خط مقدم دفاع از فلسطینان است.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اعلام کرد که در پرونده تبادل اسرای فلسطینی با اشغالگران، هیچ پیشرفتی وجود نداشته و صهیونیست‌ها هیچ چیز ارزشمندی ارائه نکرده‌اند.

 ظاهر جبارین، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش و مسئول دفتر زندانیان و ایثارگران، بیان کرد هر آنچه صهیونیست‌ها درباره پرونده اسرا می‌گویند صحت ندارد و آن‌ها با اعصاب زندانیان و خانواده‌های آن‌ها بازی می‌کند.

او در ادامه افزود: «اشغالگران همواره در پیشبرد این پرونده تعلل می‌کنند و آن را به تعویق می‌اندازند.»

جبارین همچنین توضیح داد: «صهیونیست‌ها هنوز روش مناسبی برای بحث در این باره ارائه نکرده‌اند، همه میانجی‌ها نیز خواسته‌های سازش‌ناپذیر مقاومت و اشغالگران را نیز می‌دانند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: حماس ، اسرای فلسطینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار