مفقودشدن مرغ ها توسط سگ روباه‌نما

خانواده پرویی پس از مفقودشدن مرغ‌ها و اردک‌های به یک حقیقت تلخ حضور روباه در این امر پی بردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانواده پرویی که خیال می‌کردند برای پسر خود یک توله سگ هاسکی خریداری کرده اند پس از هشت ماه با حقیقتی شوکه کننده مواجه شدند. این خانواده اهل ناحیه کوماس در لیما، پایتخت پرو متوجه شدند حیوانی که به عنوان توله سگ هاسکی به آن‌ها فروخته شده در واقع یک توله روباه است. یک پرورش دهنده سگ کلاهبردار محلی این روباه را زمانی که توله بود در حالی که به آن‌ها گفته بود توله سگ هاسکی است به این خانواده فروخته بود.

این خانواده پس از آن به این ماجرا پی بردند که این حیوان به طور فزاینده‌ای شروع به انجام رفتار‌های پرخاشگرانه نسبت به اعضای خانواده کرد. علاوه بر آن با مفقود شدن حیوانات خانگی همسایه ها ، پدر خانواده متوجه شد که مرد پرورش دهنده سگ آن‌ها را فریفته است، اما دیگر کاملا دیر شده بود.


بیشتر بخوانید


 این روباه در هنگام وقوع طوفان در تاریخ ۱۹ آبان اقدام به فرار از خانه کرد و هنگام دویدن اغلب روی پشت بام‌های همسایه ها دیده می‌شد. این روباه که در این خانه و با این خانواده ماه‌ها زندگی کرده و بزرگ شده بود برای زنده ماندن اقدام به شکار بیشتر مرغ‌ها و اردک‌های همسایگان می‌کرد.

سگ هاسکی

این خانواده مجبور شدند تا هزینه‌ای بیشتر را برای دردسر تازه‌ای که این حیوان برای آن‌ها رقم زده بود پرداخت کنند. یکی از اعضای این خانواده در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: «برخی اوقات این روباه چهار یا پنج خوکچه هندی متعلق به همسایگان را می‌خورد و ما مجبور به پرداخت خسارت آن می شدیم.»

توله هاسکی

تاکنون تلاش افراد محلی برای شکار این حیوان بی نتیجه مانده است. این خانواده از مقامات محلی برای شکار این حیوان و انتقال آن به حیات وحش درخواست کمک کرده اند. با این حال تلاش آن‌ها نیز نتیجه بخش نبوده است.

توله روباه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
مگه میشه روباه را از سگ تشخیص نداد؟دم روباه که منحصر به فرده.یعنی اینا فکر کردن که سگشون چه دم زیبایی داره مثل دم روباهه.
آخرین اخبار