حضور هواشناسی در نخستین همایش بین‌المللی حکمرانی متعالی

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: نشست اثر متقابل خدمات هواشناسی بر مردم و حکمرانی متعالی برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در جریان برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی سومین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی «حکمرانی متعالی»، نشست «اثر متقابل خدمات هواشناسی بر مردم و حکمرانی متعالی» با سخنرانی مدیران و کارشناسان سازمان هواشناسی برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در این نشست دکتر پوریا پورقرائی به تشریح خدمات هواشناسی به مردم می‌پردازد و دکتر ابراهیم فتاحی «اثرات و چشم انداز تغییر اقلیم ایران در قرن ۲۱) را بررسی می‌کند.

وی افزود: همچنین در این نشست مهندس علی عابدینی «نقش هواشناسی در کاهش آثار مخاطرات جوی» را تشریح می‌کند و دکتر محمد نکوآمال به «نقش هواشناسی در کشاورزی و امنیت غذایی» می‌پردازد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این نشست روز یکشنبه ۲۳ آبان برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در آن از طریق آدرس الکترونیکی online.snduonline.ir/ch/hokmrani اقدام کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: «سومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی حکمرانی متعالی با زیر عنوان «مردم و تحول حکمرانی: چالش‌ها و راهبردها» به وسیله مدرسه حکمرانی شهید بهشتی و به میزبانی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی برگزار می‌شود.

وی گفت: سازمان هواشناسی کشور به عنوان یکی از نهاد‌های خدمات رسان پایه نیز در این همایش حضور دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار