درگیری ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ با قاچاقچیان مسلح در شوره جازموریان

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش "زهکلوت"با قاچاقچیان مسلح در شوره جازموریان و کشف موادخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش"زهکلوت" شهرستان"رودبار جنوب" در پی رصد فعالیت و تحرکات قاچاقچیان و سوداگران مرگ و با انجام کار‌های اطلاعاتی از قصد آن‌ها برای جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از عمق شوره جازموریان به مرکز کشور مطلع و موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: چند اکیپ از ماموران یگان تکاوری به مسیر‌های مورد نظر اعزام و پس از گذشت مدت زمانی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: قاچاقچیان به محض دیدن پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی و اقدام به فرار به سمت نقاط بیابانی کردندکه بلافاصله با سرعت عمل ماموران و پس از مواجهه با آتش پر حجم آن‌ها با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی شب از محل درگیری متواری شدند.

سردار ناظری گفت: ماموران ضمن پاک سازی منطقه درگیری از وانت نیسان ۸۴۸ کیلو تریاک کشف و اقدامات بعدی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار