نگاهی به عملیات‌های آتش نشانی اهواز طی دیروز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در نقاط مختلف این کلانشهر اشاره کرد و گفت: حریق منزل ویلایی در شهرک برق خیابان ۲ شهرداری به علت نشت گاز پیک نیک و منزل مسکونی در خیابان هجرت یک واقع در فاز ۵ پادادشهر به علت اتصال برق اطفاء شد.

او با اشاره به اطفاء حریق پایه برق در خیابان چهار غربی پاداد بین یوسفی و سلطانی افزود: مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در کوی مندلی خیابان ۴ غربی به علت اتصال برق پنل کولر و بنگاه املاک در منطقه آخر آسفالت از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور به شمار می‌روند.

قنبری بیان داشت: تیم امداد و نجات سازمان با اعزام به کوی مندلی خیابان ۴ یک مرد ۲۶ ساله را که بر روی پشت بام مسکونی دچار برق گرفتگی شده بود نجات و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در شهرک دانشگاه خیابان ۱۹ دانشجو، یک شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.