سرکوب شعله‌های آتش در اهواز/ آتش نشانان دست از امدادرسانی برنمی دارند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده طی دیروز در این کلانشهر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۹ مورد اعلام کرد و گفت: واژگونی خودرو ام وی ام و برخورد با درخت در مسیر پل سیاه به سمت پل لشکر منجر به مصدوم شدن راننده و یک سرنشین خودرو شد و آتش نشانان با ایمن سازی و انجام عملیات نجات مصدومان را از داخل خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او اطفاء حریق منازل مسکونی در فاز یک پادادشهر خیابان اردیبهشت شرقی به علت اتصال برق جعبه تقسیم، منطقه خشایار بین زینب و فرهانی به علت اتصال برق فریزر، منطقه زرگان و همچنین ساختمان متروکه در کوی ملت خیابان دانیال ۲ و کنتور برق مسکونی در کوی مجاهد خیابان نورد را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری در پایان به نجات ۱۲ نفر از درون آسانسور مخصوص حمل بار در فروشگاه تجاری در کوی ملت خیابان دانیال اشاره کرد و بیان داشت: نیرو‌های آتش نشانی در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه شهرک دانشگاه و خیابان ۵ پادادشهر، ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.