برقراری امنیت آرامش و توسعه پایدار با همکاری همه اقشار میسر است

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت: رسیدن به صلح پایدار، آرامش، امنیت و توسعه همه جانبه با همکاری همه اقشار جامعه میسر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت:علیرغم تلاش‌های مسوولان و علما و بزرگان و ریش سفیدان، شاهد وقوع برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در  منطقه هستیم که ضرورت دارد همه اقشار و طیف‌های جامعه در کنار نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و قضایی برای حفظ آرامش مردم بکوشند.

وی با قدردانی از دستگیری ۲۷ سارق و راهزن از سوی ماموران پر تلاش انتظامی خاش در هفته گذشته بیان کرد: از بزرگان اقوام و طوایف و والدین خاشی انتظار می‌رود به جای شفاعت و پادرمیانی، بر مجازات افراد متخلف پافشاری کنند.

مولوی قلندرزهی اظهار داشت: سرپرستان خانوار و ریش سفیدان و معتمدان باید کمک و پیگیری کنند تا با همکاری پرسنل دستگاه قضایی شاهد دستگیری و مجازات سارقان و دزدان و جاری شدن حکم قرآنی در پیشگیری از تخلف و مجازات متخلفان باشیم.

وی افزود: اگر دست یک دزد برای عبرت دیگران قطع شود، یقین بدانید که دیگر سارقان فکر سرقت را از سرشان بیرون می‌کنند.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش ادامه داد: جای تاسف است که سارقان و افراد دزد و تبهکار از فرزندان همین شهرستان هستند که اموال مردم را به سرقت می‌برند.

وی گفت: راهبندانی و سرقت خودرو و اذیت و آزار مردم در مسیر‌های ارتباطی و سرقت وسایل مردم از داخل منازل و سطح شهر عملی بسیار زشت بوده که ضرورت دارد برای مقابله با این ناهنجاری و معضل اجتماعی همگان کمک کنند تا از سطح جامعه ریشه کن شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار