شبکه ارتباطی همراه اول در منطقه ستلون رامهرمز پایدارتر از همیشه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در منطقه ستلون ابوالفارس شهرستان رامهرمز با نصب تجهیزات فنی توسعه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان، عملیات ارتقاء و پایداری ارتباطات سیار در بخش ابوالفارس رامهرمز باتوجه به نیاز روزافزون مردم به ارتباطات و لزوم توسعه شبکه ارتباطی و مخابراتی برای انجام کار‌های روزمره به ویژه در روستا‌ها و جلب رضایت و با جذب یک گیگابایت پهنای باند بر بستر فیبر نوری هاب سایت روستایی همراه اول ستلون (مرکز اصلی سایت تلفن همراه برای سایت‌های اطراف) با تلاش بی وقفه و همدلی و همکاری کارشناسان متخصص حوزه‌های شبکه سیستم انتقال، شبکه دسترسی فیبر و معاونت ارتباطات سیار اجرایی شد.

او افزود: با انجام این عملیات و جذب یک گیگابایت پهنای باند بر بستر فیبر نوری سبب پایداری و توسعه ارتباطات سیار و افزایش کمیت و کیفیت دیتای همراه اول در تبادل اطلاعات سایت‌های همراه اول روستایی شهید رایگانی، حاجی آباد، باوج، آبژدان و ستلون بخش ابوالفارس شهرستان رامهرمز شد.

فلاح زاده اظهار داشت: تجهیزات آپلینک انتقال مایکروویو و رادیوی کم ظرفیت سایت مرکزی هاب سایت روستایی ستلون جمع آوری شد و به منظور بهینه سازی و پایداری شبکه سیار در روستا‌ها به پهنای باند بر بستر فیبر سیستمی تغییر پیدا کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.