سایت تلفن همراه منطقه کارتای ایذه دوباره وارد مدار شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سایت تلفن همراه اول کارتای ایذه که به دلیل تخریب و سرقت تجهیزات فنی از کار افتاده بود، دوباره وارد مدار شد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با سرقت چندین نوبت تجهیزات فنی و تخریب عمدی دکل مخابراتی و سایت واسط شیر علی آباد مسجدسلیمان که باعث اختلال در شبکه ارتباطی تلفن همراه اول منطقه کارتا ایذه و همچنین منطقه صعب العبور کمفه بخش چلو شهرستان اندیکا و روستا‌های در حاشیه دریاچه سد شهید عباس پور تا امامزاده سلطان ابراهیم شد.

او افزود: با پیگیری مستمر حوزه معاونت ارتباطات سیار و پس از جذب و نصب تجهیزات فنی و تعویض لینک و رادیو و کابل کشی برای این سایت و تلاش شبانه روزی کارشناسان حوزه نگهداری سیار و همکاران در شهرستان، سایت کارتای ایذه برای سومین بار راه اندازی و وارد مدار شبکه ارتباطی همراه قرار گرفت.

فلاح زاده اظهار داشت: با راه اندازی مجدد و وارد مدار شدن سایت کارتا ایذه، اختلالات شبکه ارتباطی همراه اول پیش آمده در مناطق تحت پوشش این سایت رفع و شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق نرمال شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سرقت تجهیزات و منصوبات مخابراتی سبب ایجاد اختلال در ارتباطات شهروندان می‌شود و با توجه به اینکه پایداری ارتباطات با تأمین امنیت منصوبات و تجهیزات مخابراتی رابطه مستقیمی دارد، بنابراین به منظور ارائه خدمات، همکاری شهروندان و ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط برای امنیت منصوبات و تجهیزات مخابراتی را می‌طلبد.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛ در زلزله اخیر در روستا‌های اندیکا، وارد مدار شدن مجدد این سایت و نرمال شدن ارتباطات، سهولت در امر کمک رسانی برای سازمان‌های خدمات رسان را برای مناطق زلزله زده را در پی داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.