در هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های ارتباطی و مخابراتی در لالی

پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی در لالی به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیر مخابرات منطقه خوزستان و مسئولان شهرستان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی همراه اول در لالی به مناسبت هفته دولت، امروز شنبه ۶ شهریور ماه با حضور رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران، مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس مخابرات شهرستان و بخشداران بخش مرکزی افتتاح شدند.

رحیم فلاح زاده گفت: در این مراسم، احداث سایت سوم همراه اول در خیابان اقاقیا شهر لالیکه مناطق شهری از جمله؛ نقش جهان، سی برنج، اصغرآباد و ورودی شهر را پوشش می‌دهد و همچنین سایت چهارم واقع در بلوار محلاتی شهر این شهرستان کلنگ زنی شدند.

او با بیان اینکه با راه اندازی سایت چهارم مشکل آنتن دهی خلیج فارس، پشت شهرداری، پارک دولت، محله هلال احمر رفع خواهد شد، افزود: هزینه ۲ سایت شهری از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران و با مشارکت و تلاش مخابرات منطقه خوزستان اجرایی می‌شوند.

فلاح زاده تقویت پوشش شبکه‌ای همراه اول و بهره مندی مشترکان از اینترنت پرسرعت را از دیگر پروژه‌های مخابراتی افتتاح شده طی امروز عنوان کرد و بیان داشت: ارزش هر یک از این پروژه‌ها ۲۵ میلیارد ریال و مجموع آن‌ها ۵۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران اجرا شدند و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: همچنین سایت تلفن همراه روستای بنه جان محمد منطقه پلی بخش مرکزی لالی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید و به سبب آن روستا‌های پلی، بنه جان محمد، چینی علیا و سفلی و منطقه عشایری پلی تحت پوشش سبکه پر سرعت قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.